אתגר הבלוקצ'יין לתושבי הדרום: 10,000 ש"ח לזוכים

ועידת Blockchain B7 באוניברסיטת בן גוריון. צילום- דוברות העמותה
ועידת Blockchain B7 באוניברסיטת בן גוריון. צילום- דוברות העמותה

ארגון Blockchain B7 ממשיך במאמצים לפיתוח ועידוד יזמות קריפטוגרפית ויוצא זאת השנה השניה ברציפות באתגר הבלוקצ'יין בשת"פ עם קרן הון הסיכון Collider Ventures. המטרה- רעיון לפרויקט מבוסס בלוקצ'יין או Web 3 המציע פתרון לבעיה או סוגיות קיימות בתחומי הכלכלה, חברה וטכנולוגיה בישראל

במטרה לעודד שיח, למידה הדדית ולהעשיר את היוזמות הטכנולוגיות במרחב הדרומי גם השנה יתקיים אתגר הבלוקצ'יין לתושבי באר שבע והנגב- סטודנטים, יזמים, אנשי מקצוע ונוספים. ההשתתפות באתגר לא דורשת ידע תכנותי מקדים או עלות כספית למשתתפים, אך מותנית ברישום ותהליך מיון קצר. הצוותים שיירשמו לאתגר, יידרשו לבנות ולהציג רעיון טכנולוגי פרקטי משלב הקונספט ועד לפסים מעשיים, שיתן מענה לבעיות או סוגיות שיכולות להיעזר בשימושי רשת הבלוקצ'יין למטרות מאגרי נתונים, ייעול פעילות מסחרית או קהילתית וכדומה.

לאחר מפגש הפתיחה שיתקיים ביום א' 23.4.23 בשעה 19:00 בספריה העירונית ב"ש, יתקיימו סדרת מפגשים והרצאות העשרה, ולאורך העבודה ייהנו המשתתפים מליווי של מנטורים בכירים בתעשייה הישראלית והבינלאומית, כולל נציגי קרן הון הסיכון Collider Ventures, ומייסדי עמותת Blockchain B7 בהם בן סמוחה ועוד. באירוע הסיום, שצפוי להיערך ב-4.6.23, יכריזו על הצוות המנצח במקום הראשון שיזכה בפרס של 10,000 ש"ח. לצד הפרס הראשון והיוקרתי, משתתפי הצוות שיזכו במקום השני יקבלו כל אחד קורס והכשרה מקצועית של CryptoJungle בטכנולוגיית הבלוקצ'יין שיסייע להם להמשיך לפתח את הרעיון שהוצג.

עמרי מנדלבאום, מנכ"ל משותף  ב-Blockchain B7: "אנחנו מתרגשים לפתוח את האתגר השנתי ולתת ביטוי לרעיונות ויוזמות טכנולוגיות מקומיות. שיתוף הפעולה המתמשך עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ועם קרן ההון-סיכון Collider Ventures מפרות את ההון האנושי הנהדר שלנו ויעזרו לנו להביא את החדשנות פרי יצירתם של סטודנטים וקהילת ההיי-טק בנגב לקדמת הבמה הלאומית והבין לאומית"

עמית שילה, מנכ"ל משותף  ב-Blockchain B7: "האתגר הזה הוא עוד אבן דרך במסלול שלנו להפוך את באר שבע בפרט והדרום בכלל, לקרקע פורייה לחדשנות, יזמות ישראלית וקהילת הייטק הולכת ומתפתחת, יחד עם שותפינו במרחב".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *