Spotify ו-UMG מודיעות על הסכם רישיון גלובלי רב שנתי

שתפו את הכתבה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

Spotify, שירות המנויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם, ו-Universal Music Group או UMG, המובילה העולמית בבידור מבוסס מוזיקה, הודיעו היום על הסכם רישיון גלובלי רב שנתי חדש שמגביר את התיאום בפעילות של שתי החברות לקדם תכונות חדשות פורצות דרך שנותנות ערך לאמנים וחוויה נהדרת למעריצי המוזיקה.

באמצעות ההסכם החדש הזה, החברות מקדמות את השותפות המובילה בתעשייה שלהן, ומבטאות מחויבות משותפת להמשך הצמיחה של המוזיקה, חוויות גילוי מוזיקה עמוקות יותר ושיתוף פעולה בקמפייני שיווק חדשים בחזית הקידמה בפלטפורמה של Spotify. בנוסף, בהיותה החברה הכי חדשנית במוזיקה ואחת מהתומכות הכי מוקדמות של ספוטיפיי, UMG תעמיק את התפקיד המוביל שלה כמאמצת מוקדמת של מוצרים עתידיים ותספק משוב רב ערך לצוות הפיתוח של ספוטיפיי.

משרדי Spotify בשוודיה
משרדי Spotify בשוודיה

 

דניאל אק, יו"ר ומנכ"ל Spotify, אמר: "מהניסויים הראשונים שלה עם Marquee, ועד לבדיקת חוויות חדשות כמו Canvas, Universal Music Group הייתה שותפה חשובה שעזרה לעצב את הפיתוח של כלי השיווק שלנו. עם ההודעה של היום, נרחיב את הרמה הזאת של חידושים בשלב המוקדם ונחזק עוד את השותפות שלנו והחזון המשותף לעזור לקדם אמנים בכל השלבים של הקריירה שלהם. אמרנו כל הזמן, היעד של אסטרטגיית Marketplace שלנו היא לרתום את היכולת של Spotify לחבר אמנים עם מעריצים בסדר גודל שלא היה קיים מעולם קודם לכן ולהביא הזדמנויות חדשות לתעשייה. ביחד, אנחנו מצפים להשקיע מחדש ולבנות כלים ומוצרים חדשים לאמנים ברחבי העולם".

סר לוסיאן גריינג', יו"ר ומנכ"ל Universal Music Group, אמר: "עם ההסכם הזה, UMG וספוטיפיי מתואמות יותר מתמיד במחויבות שלנו להבטיח שכל מערכת הגומלין של המוזיקה תשגשג ותגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם. בזכות המחויבות שלנו לחדשנות ואימוץ מוקדם של טכנולוגיות מוזיקה, וההובלה של ספוטיפיי בפיתוח של כלים מתוך מחשבה על העתיד, השותפות החדשה שלנו תיתן לאמנים שלנו הזדמנויות חדשות וחזקות להתחבר עם מעריצים בפלטפורמה הגדלה של ספוטיפיי. בעבודה משותפת, הצוותים שלנו ירחיבו ויאיצו את המאמצים המשותפים שלנו להביא יוזמות שמתמקדות באמנים, קמפייני פרסום אסטרטגיים ומוצרים חדשים כדי לספק חוויות חדשות מרגשות למעריצים בכל העולם".

משרדי Spotify בלונדון
משרדי Spotify בלונדון

אודות Spotify Technology S.A

Spotify שינתה את ההאזנה למוזיקה לעד כשהתחלנו לפעול ב-2008. המשימה שלנו היא לשחרר את הפוטנציאל של היצירתיות האנושית על ידי מתן הזדמנות למיליון אמנים יוצרים להתפרנס מהאמנות שלהם ולמיליארד חובבים את ההזדמנות ליהנות מהאמנים האלה ולקבל מהם השראה. כל מה שאנחנו עושים נובע מהאהבה שלנו למוזיקה ופודקסטים.

גלו, נהלו ושתפו יותר מ-50 מיליון רצועות, כולל יותר ממיליון כותרי פודקסטים, בחינם, או שדרגו לספוטיפיי פרימיום כדי לגשת לתכונות מוזיקה בלעדיות כולל איכות קול משופרת וחוויית האזנה לפי דרישה, לא מקוונת וללא פרסומות.

כיום אנחנו שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם עם קהילה של יותר מ-286 מיליון משתמשים, כולל 130 מיליון מנויי ספוטיפיי פרימיום, ו-92 שווקים.

אודות Universal Music Group

Universal Music Group – UMG היא המובילה העולמית בבידור מבוסס מוזיקה, עם מערך רחב של עסקים שעוסקים בהקלטת מוזיקה, הוצאה לאור של מוזיקה, ותוכן וידאו ואודיו ביותר מ-60 מדינות. עם הקטלוג הכי מקיף של הקלטות ושירים בכל סוגה מוזיקלית, UMG מזהה ומפתחת אמנים ומפיקה ומפיצה את המוזיקה שזכתה לשבחי המבקרים והכי מצליחה מבחינה מסחרית בעולם. UMG, שמחויבת לכשרון אמנותי, חדשנות ויזמות, מקדמת את הפיתוח של שירותים, פלטפורמות ומודלים עסקיים כדי להרחיב לאמנים שלנו את ההזדמנויות האמנותיות והמסחריות וליצור חוויות חדשות למעריצים. Universal Music Group היא חברה של Vivendi.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות באותו הנושא