בליזקון 2019: דיאבלו 4 יגיע למחשבים האישיים

תערוכת משחקי המחשב של חברת המשחקים Blizzard הפכה לבדיחת אינטרנט בשנה שעברה עם ההצגה הכושלת של דיאבלו אימורטל, משחק ההמשך לסדרת המשחקים המצליחה ואחת מהאהובות בכל הזמנים. הסיבה? בבליזרד חשבו שהם ממש מתוחכמים ושיחררו את המשחק לטלפונים ניידים בלבד ("מה? אין לכולם סמארטפון?" אמר דובר החברה). כעת, שנה אחרי, בליזרד מיישרת קו עם הפנאטים של סדרת דיאבלו ומציגה לראשונה את Diablo IV, הכותר שהגיימרים כל כך חיכו לו. החדשות הטובות: המשחק יהיה זמין למחשבים, פלייסטיישן ואקסבוקס.

למרות שעדיין לא סופק תאריך שחרור מלא מטעם החברה, שוחררו טריילרים גם למשחק וגם לגיים פליי עצמו של המשחק, שנראה פשוט מדהים. הסאונד נהדר, הגרפיקה ברמה הגבוהה ביותר שיש כיום להציע והביקורות בינתיים נראות מבטיחות. מבחינת משחקיות נראה שבדיאבלו 4 נוכל לשחק אחת מכמה דמויות – קוסם, דרואיד וברברי. האם נמצא מתחרה ל-Skyrim מבחינת הפופולריות? נראה שכן. צפו בקטעים מתוך המשחק:

בסופו של דבר ההוצאה של המשחק הייתה באוויר. בבליזרד היו צריכים לתקן את הנזקים העצומים שהם גרמו לעצמם ולסדרת ה-RPG המצליחה בשנה שעברה. במהלך השנה החולפת היו הדלפות רבות אודות כך שבבליזרד עובדים על משחק דיאבלו חדש ולכן גם ההכרזה לא באה כהפתעה גמורה, אם כי בהרבה סיפוק מטעם גיימרים (כאלה שמשחקים במחשב ובקונסולה כמובן) שחיכו בכיליון עיניים ליציאת הכותר החדש ויוכלו סוף סוף להנות מכותר חדש אחרי 7 שנות המתנה מאז דיאבלו 3.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *