סטארפילד ועוד: משחקים חדשים ספטמבר 2023

משחקים ספטמבר 2023 LIES OF P
משחקים ספטמבר 2023 LIES OF P

חודש ספטמבר 2023 עמוס משחקים נהדרים שהולכים להגיע היישר למחשבים והקונסולות שלנו. מסטארפילד ועד ההרחבה של Cyberpunk 2077, הנה רשימת הטובים ביותר.

בכל קיץ אנו מצטערים על המשחקים שיצאו רק בספטמבר. אם אתם בני נוער, בוודאי בגלל שתוכלו לשחק בהם רק בערב, אחרי בית הספר. אם אתם מבוגרים – מכיוון שתוכלו לשחק בהם רק בערב, כשהילדים בבית. ובכל זאת, כדאי שתכינו את הזמן הפנוי שעוד נותר לכם, כי רשימת המשחקים המשתחררים בתקופה הקרובה גדושה בהוצאות AAA נהדרות, כשהכותר הראשון הוא Starfield המצופה מבית חברת בת'סדה, שמאיים להיות ה-RPG הטוב בהיסטוריה (וכל תוצאה פחות תהיה אכזבה).

Starfield

משחק עולם פתוח ענק שמתרחש בחלל הרחוק. במשחק יש למעלה מ-1000 כוכבים ופלנטות לחקור, עם עשרות שעות של משימות, סיפורים צדדיים ואפשרויות לפיתוח הדמות. הגרפיקה מרהיבה ומאפשרת חוויית טיסה וחקר חלל מעמיקה.

Baldur's Gate 3

RPG פנטזיה קלאסי שממשיך את סיפור המשחקים הקודמים. יש בו יצירת דמויות, לחימה טקטית וסיפור עמוק עם החלטות שמשפיעות על העלילה. הגרפיקה שודרגה באופן משמעותי ויש דגש רב יותר על אלמנטים קולנועיים.

Enchanted Portals

משחק פלטפורמה צבעוני ומהנה עם פאזלים יצירתיים. השחקנים עוברים בין עולמות שונים דרך שערים קסומים ופותרים חידות כדי להציל את הממלכה. הגרפיקה בסגנון מאויר ויש דגש על יצירתיות וחדשנות.

Final Fantasy VII: Ever Crisis

גרסה חדשה ומשודרגת למשחק היפני המפורסם. הגרפיקה והקרבות שודרגו באופן משמעותי אבל הסיפור והדמויות נשארו נאמנים למקור. יש גם תכנים חדשים שמרחיבים את העולם והעלילה.

NBA 2K24

המשחק החדש בסדרת משחקי הכדורסל הפופולרית. הוא כולל סגלים מעודכנים, שיפורים בגרפיקה ובמשחקיות ומצבי משחק חדשים כמו street basketball. יש גם מצב קריירה מתקדם יותר לבניית השחקן.

Pokemon Scarlet and Violet: The Teal Mask

הרחבה חדשה למשחק פוקימון האחרון שיצא. היא מוסיפה סיפור חדש עם דגש על דמות נבל חדשה עם מסיכת טורקיז. יש פוקימונים חדשים, אזורי משימות ואתגרים חדשים.

The Crew Motorfest

משחק מרוצים בעולם פתוח של ארה"ב. ניתן לנהוג במגוון רחב של מכוניות בנופים שונים כמו NYC, גרנד קניון ועוד. יש תחרויות שונות, אפשרויות שיתוף פעולה והתאמה אישית נרחבת של הרכב.

Lies of P

משחק אקשן והרפתקאות עם גרפיקת סטימפאנק. השחקן שולט בדמות של פינוקיו שנלחמת ופותרת חידות כדי לגלות את זהותה האמיתית. יש קרבות אתגריים עם אפשרויות שידרוג ופיתוח כלי נשק.

Payday 3

המשך לסדרת משחקי הפשע והשוד הפופולרית. המשחק כולל מגוון משימות שוד מאתגרות עם דגש על שיתוף פעולה בצוות. ניתן לבחור כלי נשק וציוד ולשדרג את הדמות במהלך המשימות.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

הרחבה גדולה וחדשה למשחק המדע הבדיוני Cyberpunk 2077. היא מוסיפה אזור חדש למשחק באי מנהטן, עם שעות רבות של תוכן, משימות צדדיות חדשות והמשך לסיפור הראשי.

EA Sports FC 24

המשחק החדש של EA Sports בסדרת משחקי הכדורגל FIFA, לאחר שפיפ"א הפסיקה את שיתוף הפעולה עם EA. המשחק כולל את כל הליגות, הקבוצות והשחקנים המוכרים ממשחקי FIFA, בנוסף לשדרוגים ושיפורים בגרפיקה, במשחקיות ובמצבים השונים כמו Ultimate Team. צפוי שיהיה משחק הכדורגל המוביל של השנה עם המון תוכן ואופציות, למרות השינוי בשם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *