חמשת משחקי ה-RPG הטובים ביותר לשחק ב-2023

משחקי RPG 2023
משחקי RPG 2023

כמעט כל משחק מסווג היום כ-RPG – יש למשחקי יריות מסכי Inventory, משחקי מירוצים עם פרסים אקראיים ואפילו משחקי ספורט מצטרפים לפעולה עם תפריטי שדרוג דמויות ועלילות. למרות זאת, משחקי RPG טהורים עדיין קיימים, כמובן – רק קצת יותר קשה להגדיר אותם ב-2023. למרות הכל, עדיין ניתן לזהות משחק בו יש קווסט מרכזי, קווסטים צדדים בשפע, שריון ברזל וכמובן מגוון כלי נשק מהנים.

אספנו עבורכם בעכשיו בטכנולוגיה את חמשת משחקי ה-RPG הטובים ביותר לשחק בהם בשנת 2023, וכמובן שאתם מוזמנים להוסיף משחקים נוספים בתגובות.

Baldur's Gate 3

שילוב ייחודי של RPG עמוק ומערכתי. כמובן שבמשחק השלישי בטרילוגיה שיצא לא מכבר אפשר לחוות הרפתקה מסורתית לחלוטין, להכות גובלינים עם חרב ענקית ולהתפעל מהגיבור שאתה.

אבל אולי אתה לא רוצה את זה. אולי מה שאתה רוצה זה לחבל באופן אקטיבי בקבוצה שלך במשחק שיתופי, להסית את העיירה המקומית ולהרוג סוחרים למטרות בידור. Baldur’s Gate 3 זורם עם הבחירות שלך. הוא נותן לך לחיות עם ההחלטות שלך – למלא תפקיד, אם תרצה – ונותן לך הרפתקה גדולה שמרגישה לחלוטין שלך. זה עוזר שהקרבות מבוססי תורות והם ממש כיפיים (אני די רגיל לזה מאז Fallout 2), ומתגמלים היטב.

 

The Witcher 3: Wild Hunt

בן שמונה ועדיין מחזיק מעמד, גראלט מריביה מזדקן טוב יותר מחבית יין ישנה. The Witcher 3 זכה למתיחת פנים והתאמה לחומרה מודרנית עם המהדורה החדשה, מה שאומר שנופים מרהיבים כבר מראש נראים עוד יותר מקסימים על מסכי OLED, העמקים נעים עוד יותר, שקיעות עוד יותר מפתות, הזקן של גראלט מפורט יותר מאי פעם.

ועוד לא דיברנו על גוונט, משחק קלפים בתוך משחק שיעצור לחלוטין את העליליה המרכזית כדי להציל את סירי היקרה מ"ציד הפרא" בזמן שתעקוב אחרי קלפים נדירים לשימוש נגד זרים רנדומליים לחלוטין בפאבים. אם זה לא משחק תפקידים פר אקסלנס, אנחנו לא יודעים מה כן.

 

Starfield

לא, זה לא Skyrim בחלל, וגם אין בו את סוג העולם הפתוח שאליו התרגלנו במשחקי התפקידים של בתסדה. Starfield הוא משהו אחר. אוספים קטנים יותר של חוויות מותאמות היטב, מקושרים ביחד דרך מפת גלקסיה.

אמנם זמן המשחק שלי עד כה בסטארפילד עמד על בערך שעתיים (מצטער, חוסר זמן), אבל גם בשעתיים הללו חוויתי משחק יוצא מן הכלל עם תחושה של עוד.

במשחק עצמו אפשר לבנות מושבות ולהקים צוותי מדענים. אפשר לעצור בדירת הוריך בניו אטלנטיס לשיחה. אפשר לבנות, להתאים אישית ולהטיס ספינות חלל שהאן סולו עצמו כנראה ינסה לגנוב. וזה אמור להיות מובן מאליו, אבל יש המון ירי, קרבות חלל וגם דיאלוגים ארוכים ועמוקים.

מעבר לכך, אני מקבל המון פידבקים חיוביים על העולם הנפלא שנבנה. חבר מערכת אחד סיפר שהוא כבר מספר שעות משחק רק מטייל בניו אטלנטיס ומתפעל מיופייה, ובכלל לא התקדם במשחק.

 

Cyberpunk 2077

גם למארק וובר היו התחלות טובות יותר מאשר ל-RPG המצופה של סי די פרוג'קט, אבל במהלך שלוש שנים וכ-9,000 תיקוני באגים, Cyberpunk הפך לחלוטין את התסריט. זה לא הדיסטופיה הגדולה  שכולם קיוו שתהיה בהשקה, ובמקום זאת הגרפיקה הממיסת קונסולות הפכה עוד יותר מדהימה מאז 2020.

אז כאמור מאז ההשקה והתיקונים השונים, המשחק הפך לאחד הטובים ביותר בכל הזמנים. נכון שיחסי הציבור לו זכה טרם ההשקה די סייעה לסייברפאנק להגיע לרמה הזו (לכו תדעו היכן היה לולא הקהל הרחב).

 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

האגדה של זלדה היא האגדה של זלדה. אחד המשחקים האייקוניים ביותר בתולדות הגיימינג הוא עדיין RPG נהדר ששווה לשחק בו בכל עת.

בניית כלי רכב וכלים כותבת מחדש את החוויה המסורתית של לינק הקטן והתמים לחלוטין. זה אומר שמפת העולם חייבת להיות גדולה יותר – או רבת שכבות במקרה הזה – מכיוון שאתה יכול לנוע בה הרבה יותר מהר, ומעצבי הנינטנדו נאלצו להיות עוד יותר יצירתיים באיך למלא את המרחב – בוסים ענקיים, חידות גרנדיוזיות ומבוכים עצומים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *