חברת Epic Games הודיעה על תוכנית פיטורים המונית

Epic Games פיטורים
Epic Games פיטורים

חברת Epic Games, העומדת מאחרי שלל כותרים מוצלחים כגון Fortnite ומנוע המשחק המוצלח Unreal Engine, תפטר כ-16% מעובדי החברה לצורך התייעלות.

החברה, שנחשבת למובילה בתחום הגיימינג, הודיעה על תוכנית פיטורים בה ישלחו לביתם כ-870 מעובדי החברה לצרכי התייעלות, וזאת לאחר שלטענת החברה היא מפסידה כסף. "הגענו למסקנה שפיטורים היא הדרך היחידה" כתב מנכ"ל החברה טים סוויני, "לעשות זאת עכשיו ובמימדים הללו ייצב את המצב הכלכלי של החברה". בשלב זה לא ברור מהיכן יפוטרו העובדים, שכן לחברה משרדים במספר רב של מדינות ברחבי העולם.

"על אף ש-Fortnite התחילה לצמוח שוב, הצמיחה היא תוצאה מתוכן יוצרים בו אנו משתפים את ההכנסות, לכן מדובר בעסקה עם רווחים שוליים יותר מאשר בעבר כאשר Fortnite היה בשיאו ומימן את התפתחות שלנו. ההצלחה שלנו במערכת היחסים עם היוצרים היא הישג מדהים, אבל גם מייצר שינויים מבניים בכלכלה שלנו" הוסיף סוויני.

כמו כן, הודיעה החברה כי תמכור את Bandcamp, אותה רכשה רק לפני שנה וחצי. האפליקציה הפופולרית תימכר לחברת Songtradr, וזאת לאחר שככל הנראה לא הצליחה לייצר רווחים משמעותיים עבור Epic Games.

Epic Games היא אחת מחברות הגיימינג המוצלחות בעולם, וגם יחסית וותיקה (נוסדה בשנת 1991). בין היתר, אחראית החברה לכותרי AAA שנחשבים למוצלחים במיוחד, כגון Fortnite שנחשב ל-MMO הרווחי ביותר בהיסטוריה, Gears of War וכמו כן, החברה פיתחה או הפיקה עשרות כותרים מעולים וביניהם Unreal Tournament, Age of Wonders, Fall Guys, Rocket League, Infinity Blade ועוד.

החברה גם פיתחה את אחד ממנועי המשחק הפופולריים ביותר בעולם כיום, Unreal Engine, בו מפותחים אחוז בלתי מבוטל ממשחקי המחשב, קונסולה ומובייל שאתם מכירים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *