הכירו את The Invincible – משחק הישרדות רטרו עתידני

The Invincible הוא משחק מדע בדיוני רטרו-עתידני אשר מפותח על ידי חברת Starward Industries ומתוכנן לצאת במהלך שנת 2021 כאשר החברה טרם פרסמה תאריך שחרור רשמי

Starward Industries הוא סטודיו חדש שהוקם על ידי מפתחים לשעבר של Witcher 3 ו-Cyberpunk 2077, כאשר לאחרונה הסטודיו חשף את המשחק הראשון שנמצא בפיתוח מתקדם The Invincible, על יד ציוץ בטוויטר, והעלה דף ל-steam. המשחק צפוי להשתחרר ל-PC, Playstation 5 ו-Xbox series X.

 

The Invincible – העלילה

 

The Invincible הוא משחק מדע בדיוני שמתרחש בנקודת זמן רטרו-עתידנית, כאשר אנו נגלם את דמותו של מדען חלל אשר מתעורר על כוכב לכת עוין ומנסה למצוא את שאר הצוות של ספינת החלל שבאמצעותה הגיעה המשלחת לכוכב זה, והישרדותו תלויה בהחלטות שיעשה במהלך המשחק תוך כדי חשיפת הסודות של כוכב הלכת הזה שהם גדולים מעבר לכל דמיון. כאשר השחקן יחשוף את סודות הכוכב ,תוך שהסיפורים נשזרים עם סיפורם של חברי הצוות שאבדו בכוכב החייזרי, השחקן יגיע במהרה להבנה שהוא כנראה לא נמצא שם לבד…

 

מתוך The Invincible
מתוך The Invincible

 

מדובר במשלחת מדעית בין כוכבית שהסתבכה והפכה להיות משימת הצלה על כוכב לכת זר בשם Regis III, כאשר לרשותו של השחקן יעמדו כלים מתקדמים שהם שיא הטכנולוגיה, כגון רחפנים, רובוטים, כלי חלל אוטונומיים ועוד, שהשחקן יוכל להשתמש בהם במהלך המשחק ויסייעו לו לחפש את חברי הצוות האבודים, כאשר השחקן יאלץ להסתמך על יצר ההישרדות והאינסטינקטים שלו במטרה לשרוד על הכוכב שיהפוך במהרה לעוין.

מה במשחק

המשחק The Invincible הוא משחק מדע בדיוני לשחקן יחיד באווירת אטום-פאנק (סאב קטגוריה של סייבר פאנק) רטרו עתידנית המתרחשת סביב נושא המירוץ הגלובלי למסע בחלל, כאשר המשחק יציג טכנולוגיות שהן אנלוגיות, אך מתקדמות ברמה גבוהה כגון רחפנים, כלים אוטונומיים ורובוטים שבעזרתם השחקן יוכל לפתור או להרוס את המשימה.

המשחקיות תהיה מובלת סיפור שיעוצב על ידי בחירות והחלטות השחקן שבחירותיו ישפיעו ישירות על העלילה, מה שיתן למשחק ערך של משחקיו חוזרת. המשחק יתרחש על כוכב חייזרי יפיפה מעוצב בקפידה ומובטחת לנו גרפיקה ברמה גבוהה, כאשר המשחק מפותח על גבי מנוע המשחק Unreal Engine האיכותי. המשחק מפותח על ידי חלק מהיוצרים לשעבר של the Withcher 3, מה שתורם לציפייה של הגיימרים לשחרור המשחק המסקרן הזה שעתיד לצאת בשלהי שנת 2021 ומסעיר את דמיונם של חובבי המדע בדיוני.

מתוך The Invincible
מתוך The Invincible

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *