מיינקראפט חינם לפליסטיישן VR: בהמשך החודש כשדרוג חינמי

מיינקראפט Minecraft (צילום: 123RF)
מיינקראפט Minecraft (צילום: 123RF)

מיינקראפט מגיע לפליסטיישן VR – המשחק הפופולרי מיינקראפט משתדרג, כאשר בהמשך החודש יצא המשחק לפליסטיישן VR כשדרוג חינמי לבעלי גירסאת פליסטיישן 4 של המשחק.

בפוסט רשמי של Mojang בבלוג של Playstation, הכריזה החברה באופן רשמי כי בהמשך החודש, המשחק הפופולרי יצא לפליסטיישן VR כשדרוג חינמי למי שרכש את המשחק לפליסטיישן 4. כמו כן, למי שלא יודע הארוע המתוכנן של מיינקראפט – Minecraft Live 2020 נקבע לשלישי לאוקטובר ויועבר ב-Live Stream באתר, ביוטיוב ,בטוויץ', וגם כאן באתר עכשיו בטכנולוגיה. הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו כדי להישאר מעודכנים.

מתוך מיינקראפט לפליסטיישן VR
מתוך מיינקראפט לפליסטיישן VR

מיינקראפט לפליסטיישן VR 

מעריצי מיינקראפט מכל קצוות תבל מצפים כבר תקופה ארוכה שתצא גירסה של המשחק לקונסולת המציאות המדומה פלייסטיישן VR, למרות שיש כבר גירסאות של מיינקראפט להתקני מציאות מדומה אחרים. בחברת Mojang אומרים כי במהלך החודש כבר יצא השדרוג המדובר לפליסטיישן VR. "כל מי שרכש את מיינקראפט לפליסטיישן 4 יקבל את העדכון באופן אוטומטי," אמרו בחברת Mojang, המפתחת של מיינקראפט, ולאחר מכן הוסיפו: "כל מי שיוריד את העדכון יקבל את הגישה לגירסאת הפליסטיישן VR".

יש עדיין מספר שיפורים ושינויים ש-Mojang תצטרך לעשות על מנת להשלים את ההתאמה לפליסטיישן VR, בעיקר בנושאי תצוגה וממשק, כאשר השחקן יוכל ללכת ולבצע פעולות באמצעות בקר הפליסטיישן, ולהביט סביבו באמצעות חומרת ה-VR, לדברי Mojang למשחק יהיו שני סגנונות – משחק בסלון, או משחק באיזור מרווח גדול.

מתוך מיינקראפט לפליסטיישן VR
מתוך מיינקראפט לפליסטיישן VR

חברת Mojang השתמשה למעשה באותה הטכנולוגיה שאותה פיתחה על מנת לשחרר גרסאות של מיינקראפט לקונסולות VR אחרות, כאשר הפעם היא נעזרה בשירותי של חברת SkyBox Labs על מנת לתרגם ולעשות אופטימיזציה של טכנולוגיה זו לקונסולות המציאות המדומה פליסטיישן VR.

למי שהיה בחלל החיצון בשנים האחרונות ולא מכיר, מיינקראפט הוא משחק לשחקן יחיד שניתן לשחקו גם ברשת עם חברים, כאשר זהו משחק הרפתקה-הישרדות אשר מכיל בתוכו מוטיבים של משחקי תפקידים. במשחק זה השחקן יכול להכין נשקים, כלים, שריונות, ואין ספור פריטים אחרים, על ידי איסוף ושילוב של חומרים במהלך המשחק, כאשר במשחק יש מצב יום שבו השחקן אוסף ובונה, ומצב לילה שבו השחקן מגן על עצמו ועל רכושו ממפלצות. המשחק עטור הפרסים מיינקראפט מעוצב בסגנון רטרו מפוקסל וייחודי אשר גורם לו להיות יוצא דופן בקרב המשחקים הפופולריים בעולם, שהוא אחד מהם בזכות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *