נינטנדו מתכננים לשחרר קונסולת סוויץ' חדשה ב-2021

מתי תצא קונסולת נינטנדו סוויץ' חדשה
מתי תצא קונסולת נינטנדו סוויץ' חדשה

סוויץ' חדשה: חברת נינטנדו מתכננת לשחרר גרסה משודרגת של הקונסולה המצליחה שלה בשנת 2021. בין השיפורים האפשריים: איכות 4K ומעבד יותר עוצמתי.

על פי דיווח ברשת בלומברג, בנינטנדו מתכוונים לשחרר בשנת 2021 קונסולת נינטנדו סוויץ' חדשה. הדיווח מתבסס על ידיעה שהופיעה בסוכנות הידיעות Economic Daily News מטייוואן המתבססת על הזמנות רכיבים שביצעה נינטנדו לאחרונה. הדיווחים מגיעים על רקע היציאה לשוק המתקרבת של קונסולות חדשות מבית Xbox ו-Playstation, ובנינטנדו לא מתכוונים להישאר מאחור. על פי הדיווחים, הגרסה המשודרגת של הסוויץ' תכיל יותר כוח מחשוב וגרפיקה ברזולוציית 4K. ב-TheVerge טענו כי זה יהיה השדרוג המשמעותי ביותר לסוויץ' מאז ששוחרר במרץ 2017.

על פי אותם הדיווחים, ההשקה של הקונסולה החדשה תגיע יחד עם מגוון משחקים חדשים שיותאמו ליכולות החדשות של הקונסולה המשודרגת, מבית נינטנדו ומיוצרים אחרים. המטרה שהציבה נינטנדו היא לספק משחקים בעלי משחקיות ארוכה יותר כגון כותרי RPG ולא רק משחקים פשוטים. לצורך כך בנינטנדו חייבים לשדרג את החומרה של הסוויץ', כך למשל הקונסולה הנוכחית משתמשת במעבד nVidia Tegra X1 ששוחרר לפני יותר מ-5 שנים. מאז יצאו מעבדים ניידים טובים יותר והטכנולוגיה התפתחה, כך שנינטנדו חייבת לעמוד בהתפתחויות. יש לציין כי מעבר לגרפיקה (כיום הסוויץ' תומך ביציאת וידאו של 1080 פיקסלים באמצעות HDMI), משתמשים רבים מתלוננים על חיי סוללה קצרים מדי יחד עם זמני טעינה ארוכים.

סגה: נמשיך את פרויקט הרטרו בנינטנדו

בחברת סגה שחררו בשנים האחרונות מספר רב של כותרי עבר שלהם לנינטנדו סוויץ', כולל האייקון של החברה סוניק הקיפוד במספר גרסאות, כל זאת תחת שם הפרויקט SEGA Ages. ב-Nintendo Life מדווחים כי למרות שהם פרסמו את המשחק האחרון לפרויקט זה, Herzopg Zwei, הם מתכוונים להתחיל פרויקט חדש ולהמשיך להפיץ משחקי רטרו על גבי הפלטפורמה של המתחרה המיתולוגית. "בהתחשב בכך ש-SEGA Ages הסתיים, חלק תוהים האם אנחנו מתכננים להמשיך לשחרר מחדש משחקי עבר בנינטנדו סוויץ'" אמר יוסקה אוקונרי מסגה, "אני רוצה שזה יקרה. אני מקווה להביא משהו שירצה את שחקני הסוויץ'. אז עד אז, תצפו לכך".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *