בעלי BreachForums הודה בפשיעת סייבר ופדופיליה

Conor Brian Fitzpatrick
Conor Brian Fitzpatrick

ארבעה חודשים לאחר המעצר המתוקשר, קונור בריאן פיצ'פטריק השלים עם גורלו והודה בבית המשפט בפשיעת סייבר המיוחסת לו ובאחזקת תמונות פדופיליות במחשבו האישי.

קונור בריאן פיצ'פטריק (20) הידוע גם בכינוי Pompompurin, הבעלים של פורום ההדלפות BreachForums, הודה באשמה על חלקו בהפעלת אתר ההדלפות, וזאת מספר חודשים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בסוף חודש מרץ במספר סעיפים. על פי החשד פיצ'פטריק הקים את האתר במרץ 2022 לאחר סגירת הפורום Raidforums, בו היה חבר. גם בפורום הקודם וגם בזה שהקים פיצ'פטריק, הופצו בחינם ובתשלום בסיסי נתונים אשר דלפו או הודלפו כתוצאה מפעילות סייבר. על פי החשד, כ-888 בסיסי נתונים בעלי 14 מיליארד שורות הודלפו באמצעות הפורום, בו היו חברים למעלה מ-300,000 חברים.

כעת, בהצטברות כל הסעיפים אשר בהם הואשם פיצ'פטריק, כולל החזקת תמונות פורנוגרפיות של קטינים שמחשבו האישי, העונש המקסימלי שניתן להשיט עליו עומד על 40 שנות מאסר וקנסות על סך של 750,000 דולרים. גזר הדין בעניינו ינתן ב-17 לנובמבר 2023.

לאחר המעצר של פיצ'פטריק בשלהי חודש מרץ השנה, כפי שדווח בעכשיו בטכנולוגיה, עבר ניהול האתר לשותפו של פיצ'פטריק הידוע בכינוי Baphomet, שטען כי ה-FBI לא רק מחזיק בבסיס הנתונים של האתר, אלא גם חדר אליו מספר שבועות טרם המעצר והמשיך "לצוטט" לפעילות בו גם לאחר המעצר ויציאת החקירה אל הגלוי. לכן, החליט Baphomet להשבית לחלוטין את האתר ולאחר מכן הקים אותו מחדש בסיוע אחרים. כיום, 4 חודשים אחרי המעצר, האתר פעיל לחלוטין והפעילות העבריינית נמשכת בו כסדרה.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *