מפעיל קהילת BreachForums נעצר על ידי ה-FBI

Pompompurin נעצר. BreachForums
Pompompurin נעצר. BreachForums

מפעיל אתר הדלפות ההאקינג BreachForums נעצר על ידי ה-FBI בניו יורק ועל פי הרשויות "הודה וזיהה עצמו כ-'Pompompurin', בעלי האתר".

אתר הדלפות ההאקינג מהגדולים בעולם, BreachForums, ספג מכה קלה בכנף וזאת לאחר שמפעיל האתר, קונור בריאן פיצ'פטריק הידוע בכינוי Pompompurin, נעצר על ידי ה-FBI בביתו שבמדינת ניורק והואשם בקשירת קשר לביצוע הונאת חדירה למכשירים.

על פי המידע שפורסם עד כה בכלי התקשורת, פיצ'פטריק קושר על ידי הסוכנות הפדרלית למספר פריצות, כאשר לפחות חלק מהן מופנות כנגד ה-FBI עצמו. בשנת 2021, כך על פי פרסומים, פיצ'פטריק לקח על עצמו אחריות למתקפה בה נשלחו אלפי אימיילים מזוייפים המכילים אזהרות וזאת תחת כתובת דואר אלקטורני השייכת ל-FBI. כמו כן, העצור קושר לפריצה לרשת שיתוף הקבצים Infragard.

על אף שמדובר באדם שהפעיל לכאורה את האתר BreachForums, לא נראה שהמעצר פגע בתפקוד האתר. מנהל אחר באתר תחת הכינוי Baphomet פרסם הודעה בה כתב כי "סביר להניח ש-Pompompurin לא ישוב, לכן אני אקח את הבעלות על האתר. יש לי את רוב, אם לא כל הגישה לכל הנדרש על מנת להגן על מבנה האתר והמשתמשים". עוד הודיע Baphomet כי "הנחתי שהגרוע מכל כבר קרה כאשר פיצ'פטריק נעלם ליותר מ-24 שעות. זה לא דבר שקורה בדרך כלל שהוא נעלם לתקופות ארוכות, וכאשר זה קורה הוא מודיע לי על כך מראש". לסיום, הודיע Baphomet כי הוא הסיר את כל הגישות של פיצ'פטריק מהאתר וחסם את החשבון שלו כך שהוא יוכל להתחבר, אך לא לבצע פעולות ניהוליות באתר.

האתר BreachForums משמש כקהילה שעוסקת בדיונים הקשורים לאבטחת מידע ופריצות. הפורום הוקם בשנת 2011 ובמהירות הפך לפופולרי בקרב חובבי התחום, כמו גם בין אלו הפועלים באופן אקטיבי בפעילויות בלתי חוקיות כגון פריצה, גניבת מידע ומכירתו.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *