ערוץ היוטיוב הפופולרי של לינוס נפרץ על ידי האקרים

לינוס נפרץ
לינוס נפרץ

בימים כתיקונם, Linus Tech Tips הוא אחד מערוצי הטכנולוגיה הגדולים והפופולריים בעולם עם 15 מיליון משתמשים רשומים ומיליארדי צפיות.

ערוץ היוטיוב של לינוס סבסטיאן, Linus Tech Tips, נפרץ על ידי האקרים. הערוץ, אחד הפופולריים ביותר בעולם, נפרץ הבוקר על ידי אלמונים ששינו את שם הערוץ ל-Tesla והציגו בו בשידור חי סרטון דיפ פייק של אילון מאסק הכולל תרמית ביטקויין (בו "מאסק", לכאורה, מבקש מהגולשים להעביר כסף לארנק ביטקויין ובתמורה יקבלו בחזרה כפליים).

ביוטיוב דאגו להשעות את החשבון, אך כרגע ההודעה שמקבלים הגולשים היא "This account has been terminated for violating YouTube's Community Guidelines", ולא שהחשבון נמצא בשחזור, מה שעלול לפגוע באמינות של הערוץ בטווח הארוך.

לפני כשנתיים ביקר סבסטיאן בארץ ביקור מתוקשר ובו הצטלם באתרי הייצור והפיתוח של חברת אינטל בישראל, וזאת כחלק מסרטון שהעלה בנושא מעבדי דור 12 של החברה שהושקו לאחר מכן.

בשלב זה לא ברור אם ומתי חשבון ה-Youtube של לינוס יחזור יחד עם הסרטונים הרבים שהעלה לאורך השנים. בכל מקרה, ללינוס ערוצים נוספים מעבר לערוץ Linux Tech Tips.

עדכון 14:52 – גם הערוצים Tech Quickie ו- Tech Linked נפרצו באותה השיטה. מזכירים שאם נתקלתם בתרמית הזו – לא ללחוץ על קישורים. אין חיה כזו ארנק ביטקויין שאם תעבירו אליו סכום כלשהו תקבלו פי 2 בחזרה.

לינוס נפרץ
לינוס נפרץ

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *