איזה משחקים חדשים צפויים לנו בחודש אוגוסט 2020?

mafia definitive edition
mafia definitive edition

משחקים חדשים ומרעננים צפויים לצאת לאור בחודש אוגוסט הקרוב, ביניהם Mafia: Definitive Edition, Wasteland 3 ו-Total War Saga: Troy. הולך להיות אש.

משחקים חדשים שיחממו לכם את הקיץ נמצאים בדרך אליכם, והאמת שבדיוק בזמן לסגר השני שמתקרב אלינו בצעדי ענק. חברות המשחקים עובדות שעות נוספות על מנת להוציא לאור כמה מן הכותרים הטובים ביותר, חלק מהם זוכים לביקורות מצויינות בקרב ברי המזל שזכו כבר לשחק בהם טרם השחרור, וחלק נהנים מפירות אווירת הנוסטלגיה אשר מרחפת מעלינו, כמו למשל הגרופי'ס של Mafia (מודה שאני אחד מהם) שמחכים בקוצר רוח למשחק החדש בסדרה שהוא למעשה רימייק למשחק הראשון בסדרה. הנה הרשימה המלאה של משחקי אוגוסט.

Fast & Furious Crossroads

פלטפורמה: PS4, Xbox One, PC
תאריך שחרור: 7 לאוגוסט 2020
ז'אנר: מרוצים, אקשן

מכוניות מהירות ומגניבות, תותחים ורובים, פיצוצים והמון אקשן. ככה בערך מסכמים את מהיר ועצבני קרוסרואדס, שמתאים בעיקר לקהל העשרה ושנות ה-20 המוקדמות שסתם בא להם לפוצץ דברים במשחק עם גרפיקה מדהימה תוך ביצוע משימות ומטלות. על פי הטריילר נראה שיש לנו כאן משהו מבטיח לחובבי הז'אנר

Horizon Zero Dawn

פלטפורמה: PS4, PC
תאריך שחרור: 7 לאוגוסט 2020
ז'אנר: משחק תפקידים, אקשן

הוריזון זירו דון הינו משחק פנטזיה מטורף הכולל גרפיקה יפיפייה הטובלת בתוך עולם פראי תוך ירידה לפרטים הקטנים, וזה בא עם בונוס – סיפור מעניין אודות המסע של אלוי לגלות עולם חדש הנשלט בידי מכונות אימתניות. המשחק שוחרר לראשונה בשנת 2017 לסוני פלייסטיישן וכעת עושה רילוקיישן ל-PC וגם הגיימרים העשירים (טוב נו, מספיק עם העקיצות) שאוהבים משחקים חדשים יוכלו להינות ממנו.

Total War Saga: Troy

פלטפורמה: PC
תאריך שחרור: 13 לאוגוסט 2020
ז'אנר: אסטרטגיה

הסיפור של טרויה, אכילס והנסיך הקטור ידוע לכל, גם בזכות המיתולוגיה וגם הסרט הנפלא שיצא לאקרנים אי שם בתחילת שנות ה-2000. כעת מגיע גם משחק האסטרטגיה בו תוכלו להילחם במלחמה הידועה שהסתיימה עם המצאת הסוס הטרויני שהצליח להפיל את חומותיה של העיר הותיקה. אגב, תוכלו להוריד את המשחק בחינם ביום השחרור שלו, אז תוסיפו ליומנים.

Pathfinder: Kingmaker

פלטפורמה: PS4, Xbox One, PC
תאריך שחרור: 18 לאוגוסט 2020
ז'אנר: משחק תפקידים

פת'פיינדר: קינגמייקר הינו משחק תפקידים\פנטזיה עם סיפור מלא ומרתק וגם מבט מעל, ממש כפי שחובבי הז'אנר אוהבים. המשחק שוחרר לראשונה למחשבים האישיים בשנת 2018, וכעת יקבל גרסה לפלייסטיישן 4 ואקסבוקס. בהחלט אחד המשחקים שיותר מצפים לו בקהילות הגיימרים השונות.

New World

פלטפורמה: PC
תאריך שחרור: 25 לאוגוסט 2020
ז'אנר: משחק רשת מרובה משתתפים

אמזון מייצרים משחקים נהדרים, וזה אחד מהם, במיוחד לאלו החובבים משחקי רשת מרובי משתתפים.. New World מציג סוג של משחקים שהתרגלנו אליהם בסגנון מיינקראפט (רוצה מדורה? תשיג חומרים ותבנה) ומאפשר לכם לתור בעולם חדש וקסום (כן, יש קסמים), לשחק עם משתתפים אחרים מכל רחבי העולם ואפילו לתקוף בסיסים של מתחרים.

Mafia: Definitive Edition

פלטפורמה: PS4, Xbox One, Google Stadia, PC
תאריך שחרור: 28 לאוגוסט 2020
ז'אנר: אקשן, הרפתקאות, פשע

המשחק שכולם מדברים אליו מגיע אלינו בצעדי ענק. היכנסו לנעליו של נהג מונית קשה יום בשנות ה-30 של המאה הקודמת, אשר נקלע אל תוך עולם הפשע ומטפס בדרגות. המשחק, שבזמנו פרץ את הדרך למשחקים אחרים, נחשב למופת והפך לטרילוגיה שלמה (סלחו לי אם לא התלהבתי מהמשחק האחרון בסדרה). מדובר ברימייק מתבקש למשחק נהדר שלקה בגרפיקה שלו אבל הצטיין במשחקיות, בקטעי המעבר ובסיפור המרתק. אה כן, והצטיידו במפה כדי למצוא את היעדים שלכם.

Wasteland 3

פלטפורמה: PS4, Xbox One, PC
תאריך שחרור: 28 לאוגוסט 2020
ז'אנר: משחק תפקידים

Wasteland הראשון שוחרר בשנת 1988 וכבר בזמנו נחשב לפורץ דרך בתחום ה-RPG ונחשב לאב הרוחני של Fallout. בשנת 2014 זכה למשחק המשך, וכעת המשחק השלישי בסדרה יוצא לאור. על פי הידוע כרגע המשחק יתרחש בשדות הקטל הפוסט אפוקליפטיים של קולורדו. המשחק אמור להיות לפחות אלים כמו קודמיו, וסביר להניח שגם בעל סיפור עמוק ומרתק כמוהם.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *