אנונימוס: פרצנו לחברת נסטלה ולקחנו 10 ג'יגה של מידע

נסטלה. נפרצו על ידי אנונימוס?
נסטלה. נפרצו על ידי אנונימוס?

ארגון אנונימוס טוען כי פרץ לחברת נסטלה ולקח 10 ג'יגה של מידע, אותו הוא מפיץ באופן חופשי באינטרנט. אתמול הזהירו בארגון חברות שממשיכות לסחור ברוסיה כי יהפכו למטרה.

חדשות לא נעימות לחברת נסטלה העולמית: ארגון אנונימוס הפיץ היום (ג') בטוויטר קישור לבסיס נתונים מסוג SQL המכיל כ-10GB של מידע השייך לחברת נסטלה השוויצרית. עדיין לא ברור האם מדובר בבסיס נתונים ישן השייך לחברה או בבסיס נתונים עדכני, והאם המידע המופיע בו נכון ומדוייק, אך הדבר בא על רקע אזהרה של הארגון לחברות מערביות ובראשון נסטלה כי באם לא יפסיקו לקיים מסחר ברוסיה, הם יהפכו למטרה של הארגון, אשר מופעל על ידי מאות ואף אלפי האקרים מרחבי העולם.

למעשה, כבר בתחילת החודש הודיעה חברת נסטלה, בין יצרניות המזון הגדולות בעולם, כי תפסיק לייצא את כל מוצריה לרוסיה מלבד מצרכים הכרחיים כגון תחליפי חלב לתינוקות, דגני בוקר ואוכל לבעלי חיים. בחברה ציינו כי הם לא מצפים לייצר רווח במדינה, וזאת תוך לחץ אדיר מטעם ממשלת אוקראינה על רקע הלחימה באזור. "אנחנו לא מפיקים רווח מהפעילויות שנותרו לנו ברוסיה" אמר דובר מטעם החברה.

יש לציין כי אם אכן התרחשה פריצה לשרתי חברת נסטלה, מדובר בחברת נסטלה העולמית ולא לחברה המקומית הפועלת בישראל. עד כה לא פורסמה תגובה מטעם חברת נסטלה העולמית לעניין הפריצה לכאורה או הדלפת בסיס הנתונים, והיא תובא כשתפורסם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *