דרופבוקס תאפשר חבילות משפחתיות לעד 6 משתמשים

דרופבוקס משפחתי לגיבוי
דרופבוקס משפחתי לגיבוי

דרופבוקס הודיעה כי תאפשר חבילות משפחתיות לעד 6 משתמשים שיוכלו לשתף ביניהם קבצים ותכנים, השירות החדש יקרא Dropbox Family.

חברת דרופבוקס תאפשר כעת להקים חשבונות משפחתיים ללקוחות פרטיים כך שיוכלו לשתף ביניהם קבצים ותכנים כגון תמונות ומסמכים, כך הודיעה החברה. התכנית תאפשר לכל משתמש שטח אחסון של עד 2 טרה בייט וכמו כן תינתן למשתמשים בתכנית זו את כל ההטבות של משתמשי Dropbox Plus כגון סנכון אוטומטי של הקבצים היישר מתיקיית הדרופבוקס במחשב ואפשרות הנקראת Rewind אשר תוכל לשחזר קבצים שנמחקו עד 30 ימים מהמחיקה. התכונה האחרונה יכולה להיות יעילה במקרים של פריצה למחשב שלכם או לחשבון הדרופבוקס שלכם (או במקרים של Ransomware אשר מצפין את כל הקבצים הנמצאים במחשב שלכם).

התוכנית המשפחתית תהיה זמינה בשלב הראשון למשתמשי Dropbox Plus כבר בשבועות הקרובים, ולציבור הרחב בהמשך השנה. "החיים הפכו לכאוטיים מבעבר כשהמשימות של העבודה והבית מתערבבות יחדיו כפי שמעולם לא קרה" אומר יונתן סרוסי, מנכ"ל דרופבוקס ישראל. "דרופבוקס מסייעת למשתמשים להיות מאורגנים יותר בבית ובעבודה וזאת על מנת שיוכלו להתמקד בעניינים חשובים. לכן, אנו עובדים כעת במהירות על מנת לספק תכונות חדשות שיסייעו לאנשים להיות מאורגנים יותר בכל הביט של חייהם ולהקל עליהם להתמקד במה שחשוב באמת".

אם תהיתם לגבי המחיר של התענוג הזה, המחיר הינו 9.99$ (בערך 35 ש"ח) כאשר משלמים לשנה מראש או 11.99$ (בערך 42 ש"ח) בתשלום חודשי עבור כל משתמש. בהיעדר חלופות מתאימות המציעות את אותן האפשרויות המחיר אינו יקר ועל פניו נראה כי תכונות השיתוף בין בני משפחה, כמו גם אפשרויות השחזור ונפח האחסון הגדול (2 טרה בייט), יכולות לפצות עליו. אם נשווה לדוגמה ל-Google Drive את המחיר, בגוגל גובים עבור 2TB סכום של 39 ש"ח לחודש (או 390 ש"ח לשנה), כך שהמחירים די תואמים. יש לציין כי גם ב-Google Drive ניתן להוסיף בני משפחה לחשבון בחבילות בתשלום.

כבר שמעתם על מנהל הסיסמאות של דרופבוקס?

ההכרזה החדשה של דרופבוקס מצטרפת למנהל הססמאות לאנדרואיד עליו הודיעה החברה בתחילת החודש, כפי שדווח בעכשיו בטכנולוגיה. מנהל הססמאות של דרופבוקס יאפשר לכם להחזיק את כל הססמאות שלכם באופן מאובטח על גבי אפליקציה של החברה שתדע לזהות אתכם בכל האפליקציות בהן אתם משתמשים במכשיר הסמארטפון שלכם. כמובן שהחשש הוא, כמו תמיד, אבטחת המידע אך בדרופבוקס הודיעו כי ישתמשו ברמת אבטחה שנקראת "Zero-Knowledge Encryption" שאמורה להצפין את הססמאות שלכם ברמה הגבוהה ביותר. בשלב זה האפליקציה עדיין נמצאת בשלבי ניסוי אך היא צפויה להצטרף לקטלוג התוכנות שמציעה החברה כבר השנה.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *