מיקרוסופט? טוויטר נכנסה למירוץ לרכישת טיקטוק

טוויטר מיקרוסופט טיקטוק. עיצוב גרפי: עכשיו בטכנולוגיה
טוויטר מיקרוסופט טיקטוק. עיצוב גרפי: עכשיו בטכנולוגיה

על פי דיווחים הרשת החברתית טוויטר נכנסה למירוץ לרכישת טיקטוק (או יצירת שת"פ עם האפליקציה), היישר מתחת לאפה של מיקרוסופט.

קרב ענקיות: הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי טוויטר פתחה בשיחות ראשוניות עם טיקטוק במטרה לרכוש את הרשת החברתית או לפחות לייצר שיתוף פעולה בין השתיים. בשלב זה, לא ברור מה מהות השיחות בין החברות אם כי יתכן וטוויטר תנסה לשלב ברשת החברתית שלה את התכונות של טיקטוק, בדומה למה שעשתה פייסבוק לאחרונה עם Instagram Rails.

כידוע, חברת מיקרוסופט מנסה בימים אלו לרכוש את טיקטוק מידי חברת ByteDance הסינית וכל זאת על רקע האפשרות שהאפליקציה תחסם בארה"ב. בשל תכונות מסויימות של האפליקציה כגון העתקת הלוח ממכשירי הסמארטפון, ועל רקע חשש מפגיעה בפרטיות המשתמשים על ידי הממשל האמריקני, וגם חברות כגון אמזון וולס פרגו, האפליקציה נמצאת פסע אחד מלהיחסם בארה"ב על ידי הנשיא דונאלד טראמפ.

נראה שרק הסכם רכישה של האפליקציה, באם יאושר על ידי הממשל האמריקני, יכול להוביל ל"הרגעת הרוחות" בכל הנוגע אליה, ואולי גם להפשיר מעט את היחסים הקפואים בין ארה"ב לסין, שעלו על שרטון בכל הנוגע להסכמי הסחר בין המדינות. יש לציין כי חסימת אפליקציית טיקטוק בארה"ב אמנם נראה כצעד דרסטי, אך יש לזכור שבסין ישנם שלל אפליקציות אמריקניות חסומות כגון גוגל, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, וואצאפ, ג'ימייל, יוטיוב ועוד.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *