רד האט מכריזה על Red Hat OpenShift 4.2

רד האט (Red Hat) – אחת הספקיות המובילות בעולם של פתרונות קוד פתוח ואחת מהפצות הלינוקס הפופולריות, הכריזה על Red Hat OpenShift 4.2 – הגרסה העדכנית ביותר לפלטפורמת Kubernetes ארגונית של רד האט, שתוכננה לספק, כך על פי החברה, חווית מפתחים עוצמתית יותר. הגרסה החדשה תהיה בין טכנולוגיות רד האט שיוצגו בכנס Red Hat Forum Israel שיתקיים בחודש דצמבר במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה נתב"ג. Red Hat OpenShift 4.2 מרחיבה את מחויבות רד האט לפשט ולמכן שירותים בסדר גודל ארגוני ברחבי הענן ההיברידי, תוך העצמת מפתחים בחדשנות ויצירת ערך עסקי דרך יישומי Cloud-native.

Red Hat OpenShift 4.2 נועדה להקל על השימוש בטכנולוגיות Cloud-native ולהפוך אותן לנגישות יותר דרך יכולות שממכנות את ההקמה והניהול של סביבות Kubernetes. הדבר מאפשר למפתחים להתמקד בבניית הדור הבא של יישומים ארגוניים בלי לדרוש מומחיות עמוקה ב- Kubernetes. הגרסה העדכנית של OpenShift מוסיפה למפתחים שירותים קלים לשימוש העונים לצרכים של Service Mesh (שכבת תשתית ייעודית המנהלת את התקשורת בין המיקרו-שירותים של האפליקציה הרצים ברשת), Serverless, ופיתוח אוטומציה של מחזור חיי התוכנה, CI/CD. יכולות אלה תוכננו על מנת להגדיל את יעילותם של מפתחי תוכנה בסביבת Kubernetes. אלה כוללים את Red Hat Service Mesh, Red Hat OpenShift Serverless ו- Red Hat OpenShift Pipelines (נמצא ביכולת בטא בלבד, להתנסות), והם מובנים ומגיעים כחלק מהפלטפורמה עצמה.

המהדורה החדשה מקרבת עוד יותר את המפתחים אל OpenShift עם Red Hat CodeReady Containers אשר מאפשרת למפתחים להתקין סביבת OpenShift בנויה מראש על מחשב נייד, עבור פיתוח מקומי. הדבר מספק מסגרת הקושרת יחד כלי פיתוח קונטיינרים וסביבת OpenShift מקומית. כך קל יותר לבנות באופן מקומי יישומים Cloud-native, וכאשר מוכנים לכך לפרוס אותם לסביבת OpenShift ארגונית.

פלטפורמת Kubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה

אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט. צילום יחצ

כאשר ארגונים פועלים לשימוש ב- Kubernetes ארגוני במאמצי טרנספורמציה דיגיטלית, עלולים להופיע מחסומים ומגבלות עקב תקני אבטחה מחמירים ו/או רגולציה. דרישות אלה מגבילות לעתים קרובות את הקישוריות לרשת האינטרנט ואף מחייבות סביבה מנותקת מהרשת הארגונית הרחבה יותר. בעוד הדבר טוב לאבטחה, הוא הופך את תהליך המיגרציה ועדכון של יישומים ושירותים לתהליך ידני ומאתגר עם עשרות שלבים.

כדי לעזור לשפר את חווית OpenShift ברחבי הטמעות ומערכות הטרוגניות, כולל אלה שמטפלות במידע רגיש ומחייבות ניתוק מהרשת, מוסיפה Red Hat OpenShift 4.2 הרחבות ושיפורים בתהליך ההתקנה, כולל אפשרות התקנה בסביבה מנותקת לחלוטין מהרשת. זה מאפשר ללקוחות להטמיע ביתר קלות את הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמות Kubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה, בסביבות שאינן נגישות דרך האינטרנט או כאלה שמקושרות אך שומרות על מדיניות מחמירה של בחינת Container Images.

אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט, אמר: "יותר ויותר ארגונים ברחבי תחומים ומסביב לעולם, סומכים על Red Hat OpenShift להרצת היישומים העסקיים הקריטיים ביותר שלהם. אנו ממשיכים להעניק עדיפות לעשיית הדור הבא של טכנולוגיות קוד פתוח ארגוניות כמו Kubernetes, לנגישות אף יותר למפתחים תוך שמירת איזון עם עדיפויות מנהלי מערכת. מתוך מטרה זאת מספקת Red Hat OpenShift 4.2 יכולות המסייעות ללקוחות להאיץ פיתוח יישומים ואספקתם".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *