גיימרים רוסים הורחקו מטורניר Dota לאחר שאחד מהם צייר Z

גיימרים רוסים מסתבכים. עלילות איבן Pure מושקלנקו. קרדיט: DOTA 2
גיימרים רוסים מסתבכים. עלילות איבן Pure מושקלנקו. קרדיט: DOTA 2

קבוצת גיימרים רוסים הורחה מטורניר מוקדמות Dota 2 לאחר שאחד השחקנים, איבן Pure מושקלנקו, צייר את האות Z המזוהה עם המלחמה באוקראינה במיני-מפה. מושקלנקו: "זה לא היה בכוונה".

גיימרים רוסים נמצאים בימים אלו תחת עינה הפקוחה של הקהילה הבינלאומית וזאת על רקע המלחמה באוקראינה, עובדה חשובה זו לא עצרה את הגיימר איבן Pure מושקלנקו מלצייר את האות Z המזוהה עם הכוחות הרוסים במיני-מפה במהלך משחק מוקדמות העפלה לטורניר Dota 2. לאחר המקרה, קבוצת הגיימרים כולה הורחקה מהטורניר אשר צפוי להתקיים בשטוקהולם.

האירוע התרחש במהלך המשחק של הקבוצה, Outsiders, בחצי גמר ההפעלה לטורניר נגד קבוצת הגיימרים Mind Games, הכוללת שני שחקנים אוקראינים. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, במהלך הפסקת המשחק ניצל לוקשנקו (מופיע בצבע הורוד) את ההפוגה על מנת לצייר במיני-מפה את האות הידועה לשמצה המזוהה עם הכוחות הרוסים הפועלים בשטחה של אוקראינה. חבריו לקבוצה של לוקשנקו, שמיד הבינו כי מדובר במהלך שעלול לגרום לפסילתם, קישקשו על הציור אך לשווא.

לאחר המקרה פורסם באתר Yahoo כי לוקשנקו מתנצל על האירוע וכינה אותו "תאונה", כך כלשונו. "הייתה הפסקה ארוכה במהלך המשחק, החברים ואני התחלנו לדבר ולצייר על המיני-מפה. כשהבנתי מה יצא מן הציור שלי, ניסינו לכסות את זה. לא התכוונתי לפגוע באף אחד, זה קרה בתאונה, מאחל שלום לכולם".

מארגני התחרות לא קיבלו את ניסיון ההתנצלות של לוקשנקו והדיחו את הקבוצה כולה מן התחרות. בהודעה שפירסמו בטוויטר נכתב כי "קבוצת Outsiders פסולה מן המוקדמות. Mind Games יקבלו ניצחון טכני רטרואקטיבי עבור המשחק שהתקיים מוקדם יותר. כל המשחקים הנותרים לקבוצת Outsiders ייחשבו כהפסד טכני גם כן".

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *