האם Steam נחסמה בסין או שמדובר בתקלה?

steam. צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה
steam. צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה

האם Steam נחסמה בסין? ענקית שיווק והפצת המשחקים Steam מבית חברת Valve אינה נגישה לגיימרים סינים בשעות האחרונות ושחקנים מדווחים כי אינם מצליחים לגשת לשירותי החברה.

גיימרים סינים מדווחים כי אינם מצליחים לגשת לשירותי חברת Steam, אשר מפעילה חנות המוכרת משחקי מחשב ושירותי רשת אחרים, כך על פי דיווח שעלה ב-TheGamer.com. על פי הדיווח, הגולשים הסינים ההמומים, שלמעשה לא יכולים לשחק במשחקים שרכשו באמצעות Steam, טוענים כי אתר האינטרנט של החברה אינם נגישים להם באופן שמזכיר אתרים חסומים אחרים על ידי הרשויות במדינה. Steam השיקה את החנות הסינית שלה בפברואר האחרון עם מספר מצומצם של משחקים, שככל הנראה עברו את הצנזורה של הרשויות במדינה.

על פי עידכונים שונים ישנם דיווחים סותרים שייתכן ומדובר בתקלת DNS אשר מונעת גישה אל שירותי החברה, ולא דווקא הצנזורה הנפוצה בסין. כך או כך, התזמון מעניין שכן מדובר בערב חג המולד. כמו כן, מדובר בסך הכל בהמשך לעיצומים שמטילה המדינה הסינית על גיימרים ומשחקים באופן כללי בשנה האחרונה, כאשר משחק הרשת הפופולרי פורטנייט נחסם במדינה ב-15 לנובמבר, ילדים הוגבלו לשחק רק 3 שעות בשבוע וכמו כן מטבעות קריפטוגרפיים נאסרו בחוק לחלוטין.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *