היכונו ל- Xbox & Bethesda Showcase 2022 וגם למה לצפות

Xbox & Bethesda Showcase 2022
Xbox & Bethesda Showcase 2022

Xbox & Bethesda Showcase 2022 מתקרבת: החברות הודיעו כי ב-12 ליוני תתקיים התצוגה ובה החברות יעדכנו אודות המשחקים הבאים שיצאו לאור. בין הכותרים שיוצגו: Starfield, Redfall, Indiana Jones, Obisidian וגם ככל הנראה משחק חדש בסדרת Elder Scrolls או Fallout 5.

Xbox & Bethesda Showcase 2022 הוכרז ועולם הגיימינג מחכה בכיליון עיניים. לפני כשנתיים חברת מיקרוסופט רכשה את בת'סדה בסכום של 7.5 מיליארד דולר כפי שדיווחנו באתר עכשיו בטכנולוגיה. כתוצאה מהאיחוד נראה היה שחברת בת'סדה תיבלע אל תוך מחשכי החברות הרבות שמיקרוסופט רכשה "והעלימה", אך כעת עם ההכרזה על תצוגת התכלית נראה כי אנו, קהילת הגיימרים, עומדים לקבל חדשות טובות במיוחד.

מלבד הצגת המשחקיות של Starfield, משחק שרבים מצפים לו בכיליון עיניים (תאריך השחרור הרשמי נקבע ל-11/11/22), בחברה יציגו גם פרטים נוספים ויתכן כי גם משחקיות למשחקים הבאים שלהם Arkane Austin’s Redfall (משחק ציד-ערפדים שיתקיים בעולם פתוח MMO), משחק חדש בסדרת Indiana Jones, וכמובן הכותר הבא של Fable.

עוד יוצג ב- Xbox & Bethesda Showcase 2022 תמונות ואף סרטונים חדשים של Perfect Dark, Everwild, טיזר של Doom החדש, ה-RPG החדש של בת'סדה Obsidian (טריילר בסרטון היוטיוב המצורף), טיזר ל-Gears 6, מידע נוסף אודות Hellblade 2: Senua's Saga ואולי גם גולת הכותרת – מידע נוסף על משחק חדש בסדרת Elder Scrolls או … Fallout 5.

האירוע ישודר בשידור חי באמצעות כל הפלטפורמות הפופולריות – Youtube, Twitch, Twitter, Facebook ו-Tiktok. למרות שבמיקרוסופט לא הכריזו כמה זמן תיערך תצוגת התכלית, ישנן הערכות כי האירוע יתקיים במשך 90 דקות בערך, כך על פי אירועים דומים קודמים של החברה. אנו באתר עכשיו בטכנולוגיה נדאג להעביר לשתף את השידור החי בפייסבוק שלנו וגם כאן באתר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

2 תגובות

  1. לא מבין מה ההתלהבות מ-fallout 5 אחרי שהם הרסו את הסדרה עם הכותר האחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *