המפץ הגדול של פורטנייט

כשאתם צריכים לעדכן את השרתים שלכם ברחבי העולם וזה לוקח לכם כמעט יומיים, איך תגרמו למיליוני משתמשים ברחבי העולם להמתין בסבלנות? ב-Epic Games כנראה הצליחו למצוא את הפיתרון. במשך יומיים החשיכה החברה את המסכים של שחקני פורטנייט ברחבי העולם וזאת על מנת להעלות את Fortnite: Battle Royal Chapter 2 שהוא בעצם הגרסה החדשה של משחק הרשת הפופולרי. עם סיום העונה הקודמת נראה שהעולם הישן נחרב כתוצאה מפגיעת מטאור שעמד מלכת במרכז המפה במשך תקופה מאוד ארוכה, וכל המפה הישנה נשאבה אל תוך חור שחור. כך זה נראה:

במשך שעות ארוכות המשיכו לצפות השחקנים ברחבי העולם בחור השחור תוך שאלפי הסטרימרים של המשחק משדרים אותו בשידור חי. אפיק הוסיפו לכך כשמחקו בחשבון הטוויטר שלהם את כל הציוצים ושינו את תמונת הפרופיל לריבוע שחור בטוויטר ובאינסטגרם. הכותר הנוסף מבית אפיק, Fortnite: Save The World גם הפסיק לפעול ולמעשה כל המשחק היה משותק. שמועות ותיאוריות קונספירציה רבות החלו להישמע ברחבי העולם ונראה שאפיק הצליחו "לשבור את האינטרנט". מדובר בספק תעלול יח"צני וספק מהפכה של ממש, וזאת לאור הקולות של סטרימרים מפורסמים כגון Tfue שמאסו במשחק ואפילו החלו במהלך השידורים שלהם להגיד את המשפט "Delete this shit" וזאת בעקבות שעמום או המנגון החדש שבאפיק הוסיפו למשחק שבו שחקנים מוגרלים לשחק רק נגד שחקנים שברמה שלהם.

לבסוף, לאחר המתנה ארוכה ומותחת של כמעט 48 שעות, ותוך שאפיק מסיימת לעדכן את שרתי המשחק שלה, צצה לה גרסה חדשה לגמרי למשחק ששינתה באופן מלא את המשחקיות, את הנראות והוסיפה המון התרגשות בקרב השחקנים ברחבי העולם. ממשחק שעמד להגיע לסיום הפופולריות שלו (כמו שקרה למשחקי רשת אחרים כמו H1Z1 ששרתיו נראים כאילו עברו שואה גרעינית) הצליח פורטנייט להמציא את עצמו מחדש. אם תהיתם, כך נראית הגרסה החדשה:

ואם אתם (או הילדים שלכם) עדיין לא שיחקתם – מומלץ ביותר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *