הסוני פלייסטיישן 5 יוצאת לכל העולם ב-19 לנובמבר ומחירה כ-499$

משחקי פלייסטיישן 4 שלא יעבדו בפלייסטיישן 5
משחקי פלייסטיישן 4 שלא יעבדו בפלייסטיישן 5

סוני חשפה את המחיר ותאריך השחרור הרשמי של הסוני פלייסטיישן 5 בסוף ארוע תצוגת המשחקים שהתקיימה היום ושודרה גם כאן אצלנו באתר עכשיו בטכנולוגיה

במהלך הארוע חשפה סוני את משחקיה החדשים לקונסולה שכולנו מצפים לה בכיליון עיניים – הסוני פלייסטיישן 5 המדוברת, אשר תנחת אצלנו ב-19 לנובמבר, כאשר הגירסה הדיגיטלית שמגיעה ללא כונן תעלה כ-399$ והגירסה הרגילה 499$, כמו כן הקונסולה תצא כבר ב-12 לנובמבר למדינות מסויימות בעולם, ולשאר העולם ב-19.

בישראל המחיר יהיה גבוה הרבה יותר, כהרגלה של התעשייה הישראלית והמחיר צפוי להיות בין 2000 ל-3000 ש"ח לפחות, אם כי את המחיר המדוייק והמלא נדע רק בימים הקרובים.

האירוע היה אמור להתקיים ב-4 ליוני 2020 אך נדחה. אז דווח בעכשיו בטכנולוגיה כי חלק מהמשחקים שנוכל להציץ בהם לראשונה יהיו God of War, Infamous, Killzone, LittleBigPlanet ו-Uncharted.

המשחקים שנחשפו לקונסולת הפלייסטיישן 5

במהלך הארוע חשפה SONY גם טריילרים של חלק מהמשחקים אשר צפויים להשתחרר לקונסולות ה-Playstation 5, והכריזה על משחקים נוספים, כאשר בין ההכרזות הבולטות ניתן היה לראות טריילרים ל-Deamon Souls, Final Fantasy XVI, Hogwarts Legacy, Call of Duty: Black Ops Cold War ועוד טריילרים מרשימים נוספים.

כמו כן סוני חשפה את ה-PlayStation Plus Collection שככל הנראה הוא אוסף משחקים לפלייסטיישן 4 שתצא להם גרסה לפלייסטיישן 5, כאשר בין רשימת המשחקים ניתן למצוא כותרי ענק כמו Fallout 4,Battlefield 1, Final Fantasy XV, Resident Evil 7: Biohazard ועוד כותרים מצוינים שהיריעה קצרה מלהכיל.

כרגע, על פי הידוע, הקונסולה החדשה תכיל מעבד 8 ליבות מבית AMD ו-16GB של זכרון פנימי וכונן קשיח SSD המכיל 1 טרה בייט. לקונסולה יתווסף נגן Blu-Ray UHD באיכות 8K.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *