וויצ'ר 4 בדרך? CD PROJEKT הכריזו על משחק ההמשך

וויצ'ר 4 בדרך? צילום: thewitcher.com
וויצ'ר 4 בדרך? צילום: thewitcher.com

חברת CD PROJEKT RED הכריזה כי משחק חדש בסדרת משחקי המכשף The Witcher נמצא תחת עבודה. עדיין לא ברור האם הוא יקרא וויצ'ר 4.

חברת CD PROJEKT RED הכריזה על משחק המשך לסדרת המשחקים המצליחה The Witcher. סדרת המשחקים המצליחה, שמככבת גם בנטפליקס, נחשבת לאחת מסדרות המשחקים הטובות ביותר ולמרות שמשנת 2015 לא שוחרר משחק חדש בסדרה, ישנה ציפייה גדולה בקרב גיימרים רבים למשחק הבא.

בשלב זה, מלבד הגרפיקה המרשימה שפורסמה, בחברה סיפרו כי המשחק יפותח על גבי מנוע המשחק Unreal Engine 5 השייך לחברת Epic Games. בחברה הדגישו כי לא מדובר רק בשימוש במנוע, אלא שיתוף פעולה אסטרטגי בין שתי החברות שיניב פיתוחים חדשים למנוע המשחק שגם ישולבו בגרסאות הבאות שלו למשחקים חדשים. בחברה ציינו בהקשר זה כי "אנו נשתף פעולה עם המפתחים של Epic Games כאשר היעד המרכזי יהיה לעזור 'לתפור' את המנוע למשחקי עולם פתוח".

עד כה השתמשה CD PROJEKT RED במנוע המשחק REDengine לפיתוח משחקי הסדרה כגון The Witcher 3: Wild Hunt, The Witcher 2: Assassins of Kings וכמובן משחק הדגל של החברה בשנים האחרונות Cyberpunk 2077. בחברה ציינו כי למרות המעבר במשחק וויצ'ר 4 למנוע Unreal Engine, בחברה ימשיכו לפתח את ההרחבות הבאות של Cyberpunk במנוע REDengine.

יש לציין כי למרות שיתוף הפעולה בין CD PROJEKT RED ו-Epic Games, המשחק לא יהיה זמין רק בחנות של Epic. על פי הערכות שונות המשחק יהיה זמין בפלטפורמות שונות ובמספר חנויות, כמו Cyberpunk 2077. חשש נוסף שעלה הוא זמן הפיתוח של המשחק: בכלי תקשורת דאגו לציין כי Cyberpunk הוכרז ב-2012 ושוחרר רק ב-2020, כך שלא מומלץ לעצור את הנשימה עד לשחרור של וויצ'ר 4.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

  1. בוויצ'ר 3 היה יותר מדי תוכן.
    בסייברפאנק לא היה מספיק.
    הפעם ימצאו את האמצע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *