להרוג את סופרמן – Suicide Squad: Kill the Justice League

Suicide Squad - Kill the Justice League
Suicide Squad - Kill the Justice League

Warner Bros. Games ענקית הבידור אשר שחררה לשוק עשרות משחקים מוצלחים במהלך השנים, ו-DC חברת הקומיקס המפורסמת בעולם, הכריזו באופן רשמי על Suicide Squad: Kill the Justice League אשר ישתחרר בשלהי שנת 2022.

Warner Bros. Games הלא היא חטיבת משחקי הווידאו של חברת הענק Warner Brothers, בשיתוף פעולה נוסף עם DC, הודיעו באירוע מתוקשר על משחק חדש אשר יהיה זמין לקונסולות הדור החדש ולמחשב האישי ומבוסס על דמויות אייקוניות של DC.

"הצוות שלנו נרגש להכריז רשמית על Suicide Squad: Kill the Justice League ולתת הצצה אל תוך הפרוייקט האחרון שלנו", אמר ספטון היל, מנהל קריאייטיב ומייסד של Rocksteady Studios. "אנו מציגים סיפור מקורי של יחידת המתאבדים בשילוב עם סגנון המשחק העשיר של חברת Rocksteady Studios על מנת לספק לשחקן חווית משחק ייחודית". 

זהו משחק יריות עלילתי מגוף ראשון לשחקן יחיד אשר מבוסס על דמויות אייקוניות של DC ומפותח על ידי חברת Rocksteady Studios, ואמור להשתחרר בשלהי שנת 2022. המשחק יהיה זמין ל-Xbox Series X של מייקרוסופט, ה-PlayStation 5 של סוני, ולמחשב האישי. זהו משחק לשחקן יחדי או עד ארבעה במולטיפלייר, כאשר בגרסת השחקן יחיד, יוכל השחקן להחליף בין הדמויות ככל שירצה, כאשר שאר הדמויות נשלטות בידי אינטליגנציה מלאכותית.

 

Suicide Squad: Kill the Justice League
Suicide Squad: Kill the Justice League

 

להרוג את סופרמן

זהו משחק עולם פתוח עירוני אשר מתרחש בעיר גדולה ומפורטת ברמה גבוהה, כאשר חברי יחידת המתאבדים הלא הם Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang, ו-King Shark אשר יוצאים למשימה בלתי אפשרית להציל את כדור הארץ ולהרוג את גיבורי העל של DC, ליגת הצדק ש(רמז: כדאי לכם לצפות בסרטון עד הסוף). כאשר ראשם ממולכד בחומרי נפץ עוצמתיים, יוצאים הארבעה בלית ברירה יחדיו למשימה האיומה שהוטלה עליהם על ידי נבלת העל אמנדה וולר כחלק מכוח משימה אקס.

הארבעה נשלחים למצוא ולהרוג את "מטרת "האלפא", לאחר קרב לא מאוד מתיש הארבעה מוצאים את "מטרת האלפא": סופרמן אשר נשלט מוחית על ידי ברייניאק, כפי שניתן לראות לקראת סופו של הטריילר.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *