מיינקארפט – העדכון החדש כבר כאן, ברוכים הבאים ל-Nether

מיינקראפט עדכון nether
מיינקראפט עדכון nether

בדיוק שכולם חשבו שמוג'אנג לא יכולים להמציא את מיינקארפט מחדש – הגיע עדכון ה-Nether החדש שכולם חיכו לו המון זמן.

מבחינת העולם הרגיל שלכם הכל כבר מוכן: יש לכם בית, חווה משגשגת, די אוכל ומספיק בלוקים. בקיצור – זה כבר התחיל לשעמם. אז במוג'אנג החליטו לסבך את העניינים לטובה, ושיחררו היום לאוויר העולם את עדכון ה-Nether החדש למשחק מיינקראפט שמביא עמו שלל אפשרויות, דמויות ובלוקים חדשים. נתחיל מהטוב ביותר: עולם ה-Nether, עליו דיווחנו לכם לפני כשבוע בעכשיו בטכנולוגיה, הוא למעשה יקום מקביל ליקום בו המשחק משוחק, הופך להיות יותר חי משהכרתם. ראשית ישנם עשרות בלוקים חדשים שתוכלו לקצור ב-Nether ואף להשתמש בהם בקראפטינג ליצירת מגוון דברים חדשים כמו למשל ארמור חדש (Netherite) שהוא מעט חזק יותר מארמור יהלום (תוספת של +1 Knockback Resistance וכך הוא הופך להיות הטוב ביותר במשחק. כמו כן נוספו כלי עבודה מסוג Netherite שהם יותר חזקים מיהלום.

מיינקראפט עדכון nether
מיינקראפט עדכון nether

 

מעבר לכך תוכלו כעת לייצר "מטרה" שמפעילה רדסטון בפגיעה ישירה בה (עם חץ למשל), Respawn Anchor שתוכלו להתחיל מחדש בתוך יקום ה-Nether היכן שתניחו את הבלוק אם תמותו (גם אם תחזרו לעולם הרגיל), שרשרת לקישוט ואפילו Lodestone – בלוק שיכול לשנות את הכיוון אליו מצביע המצפן שלכם (במקור – מצביע תמיד אל נקודת ה-Spawn הראשונה בעולם). מבחינת המפלצות – הכירו את ה-Piglin, Striders, Zoglins ו-Hoglins. עם אנשי החזיר, ה-Piglin תוכלו לסחור (רמז: הם אוהבים מאוד זהב) אבל תיזהרו: הם גם מאוד תוקפניים ועלולים לכעוס בקלות.

מעבר לכל הדברים הטובים הללו, למשחק גם נוספה מוזיקה חדשה שתתאים לעולם ה-Nether ועוד חפצים רבים ומעניינים (כמו דיסקים עם מוסיקת Pigstep לחובבי הז'אנר), תוספת של תבנית לבאנרים, פטריה אותה תוכלו להצמיד לחכה שלכם על מנת לרכב על Strider ב-Nether ועוד. לסיכום, אין ספק שהעדכון החדש מביא עמו עולם שלם של אפשרויות ואפילו משאיר פתוחה את היכולת לבנות בית בעולם ה-Nether ולשחק בו כפי שמשחקים היום בעולם הרגיל. אנו רק צריכים להמתין ולראות האם במוג'אנג ידעו למקסם את העולם החדש של מיינקארפט ולהוסיף עוד אפשרויות שיוסיפו למשחקיות הרבה שהם יצרו בו.

חדשים במיינקראפט? אולי תרצו לקרוא: איך פותחים שרת במיינקראפט? 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

4 תגובות

  1. אם משעמם לכם לשחק לבד מיינקראפט אז יש לי שרת (גם לפרוצים) תשחקו בשרת שלי האייפי של השרת זה elishay_papo.aternos.me בשביל לשחק עם חברים וזה לכולם אני לא צריך לאשר
    גרסה 1.16.4

  2. מי שמשעמם לו לשחק לבד מיינקראפט יש לי שרת (גם לפרוצים) האייפי זה elishay_papo.aternos.me

  3. יופי. עד שחשבתי שלילדים נמאס מהנינטנדו ואני יוכל להשתלט סוף סוף…
    שונא מיינקראפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *