גוגל סטדיה עומד להשתלט על שוק הקונסולות

Google Stadia גוגל סטדיה

לאחר שבמרץ האחרון חשפה גוגל את ה"Google Stadia", הקונסולה החדשה, כעת מתבררים פרטים נוספים אודות הקונסולה החדשה מבית גוגל שתשוחרר לציבור ב-19 לנובמבר (לא בישראל כרגע). למעשה מדובר בשלט ומכשיר כרומקאסט שמתחבר לטלוויזיה באמצעות HDMI ומתממשק אל תוך הסמארטפון שלכם. דיסקים? קופסא באמצע הסלון? לא צריך, המשחקים מועברים בסטרימינג ישירות מהאינטרנט אליכם וזה בעלות של 9.99$ לחודש. המחיר המלא של השלט והכרומקסאט יימכרו ב-14 אזורים שונים ב-130$ כולל 31 משחקים. בסרטון שפרסמו בגוגל מספרים כי תוכלו לשחק גם דרך המחשב \ טאבלט \ סמארטפון (מכשירים נבחרים) ולא רק דרך הטלוויזיה.

עדיין לא ברור כיצד ההבטחה לאיכות סטרימינג של המשחקים של עד 4K עם 60FPS תתאים לחיבורי אינטרנט איטיים במדינות כמו מלזיה או הודו שיהיו בין הראשונות לקבלת המוצר וכמו כן לא ברור מה יהיו מחירי המשחקים שימכרו בחנות, אך בין המשחקים שפורסמו כבר על ידי גוגל ניתן למצוא את בורדרלנדס 3, NBA 2K20, בולדרס גייט, דסטיני 2, Gylt, Watchdogs Legion ועוד.

בין המדינות ברות המזל שיוכלו כבר להצטרף לחגיגה ניתן למצוא, מלבד ארה"ב וקנדה כמובן, מדינות נבחרות ביבשות השונות כמו למשל אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, הולנד, נורבגיה, פורטוגל, ספרד שבדיה, שוויץ ואנגליה באירופה, אוסטרליה, הונג קונג, הודו, אינדונזיה, יפן, דרום קוריאה, מלזיה, ניו זילנד, הפיליפינים, סינגפור, טייוואן ותאילנד באסיה\אוקינואה. בולטות בהיעדרן: רוסיה וסין.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *