נינג'ה טיילר בלווינס חוזר לשדר ב-Twitch

ninja טיילר בלווינס (מתוך Youtube/Ninja)
ninja טיילר בלווינס (מתוך Youtube/Ninja)

טיילר בלווינס, המוכר בכינוי נינג'ה (Ninja), הוא הפנים של משחק הרשת הפופולרי Fortnite. כעת, לאחר חודשיים ללא פלטפורמה, הוא חוזר הביתה ל-Twitch.

כאשר מיקרוסופט רצתה לתת דחיפה גדולה לפלפורמת הסטרימינג החדשה שהיא רכשה, Mixer, היא הצליחה לשים ידה על שחקן הפורטנייט הפופולרי בעולם, טיילר בלווינס הידוע כ-Ninja, שהיה אחד מהסטרימרים הפופולריים ביותר במתחרה Twitch (מבית אמזון). בלווינס הסכים להצטרף לפלטפורמה תמורת חוזה שמן ומפנק לטווח ארוך, אך לאחר שביולי השנה הפלטפורמה חדלה מלהתקיים ונמכרה כחלקי חילוף לפייסבוק גיימינג, מצא עצמו נינג'ה טיילר בלווינס ללא בסיס לשדר ממנו. במהלך החודשיים האחרונים בחן נינג'ה מספר אופציות, כולל שמועות על הצטרפות לפלטפורמת הסטרימינג החדשה Brime (שאמורה לעלות לאוויר במהלך החודש הקרוב) ואף העביר שידור לייב אחד ביוטיוב שזכה ל-4.5 מיליון צפיות.

כאמור, נינג'ה החליט לחזור ל-Twitch לאחר שחתם על חוזה ארוך טווח, לא לפני שנפרד באופן סופי ממיקרוסופט תוך שהוא מקבל 100% מהחוזה שהובטח לו. כרגע עדיין לא ברור מתי יתקיים השידור הראשון שלו ב-Twitch, אך ברור כי הוא הולך להיות אחד הסטרימים שזכו למספר הצפיות הרבות ביותר כאשר זה יקרה. ב-Twitch יפגוש נינג'ה את יריבו משכבר הימים Tfue, שנחשב לאחד משחקני הפורטנייט התחרותיים הטובים ביותר בעולם (למרות שלאחרונה הוא משחק במשחקים אחרים).

למי שלא מכיר את נינג'ה טיילר בלווינס בן ה-29 מדטרויט, מישיגן, מדובר באחד הסטרימרים המוכרים ביותר בעולם. האדם שכונה "הפנים של טוויץ'" ולאחר מכן "הפנים של מיקסר", הוא אחד משחקני הפורטנייט המוכרים ביותר בעולם, אם כי את מירב פרסומו הרוויח עוד טרם המשחק יצא. נינג'ה החל לשדר ב-Twitch בשנת 2011 תחת הכינוי NinjasHyper ושיחק מגוון משחקים כגון PlayerUnknown's Battlegrounds, H1Z1: King of the kill, Halo, Call of Duty: Warzone ועוד. נינג'ה הוא פרזנטור של אדידס (יש נעליים על שמו), רדבול, NZXT ועוד מגוון מותגים ידועים ברחבי העולם. נינג'ה הינו אורח קבוע בתוכניות אירוח ואפילו אירח תחרות פורטנייט משלו במלון בלאס וגאס. במהלך תקופת השיא שלו, הודה נינג'ה כי הוא מרוויח יותר מ-500,000$ לחודש רק מסטרימינג של פורטנייט.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *