סגה מפתחת סרט לייב אקשן אשר מבוסס על המשחק Yakuza

מתוך Yakuza של סגה
מתוך Yakuza של סגה

סגה, חברת המשחקים הפופולרית מיפן החלה לפתח סרט לייב אקשן באורך מלא ואשר מבוסס על משחקה המוצלח של החברה – Yakuza

סגה תפתח את הסרט המדובר ביחד עם 1212 Entertainment ו-Wild Sheep Content, כאשר Erik Barmack, Roberto Grande ו- Joshua Long יפיקו את הסרט. "Yakuza מספקת לנו מגרש משחקים חדש שבו נוכל לספר את הסיפורים שלנו עם דמויות מורכבות באווירה מיוחדת שטרם נראתה לפני זה" אמרו בחברת 1212 Entertainment.

 

Yakuza (‏‏צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה)
Yakuza (‏‏צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה)

 

Yakuza – סדרת המשחקים המצליחה של סגה

Yakuza היא זיכיון המשחקים המצליח ביותר של חברת סגה מיד אחרי סוניק הקיפוד. החלק הראשון פורסם בשנת 2005 לקונסולת הפליסטיישן 2, ומאז הפכה הסדרה למגה להיט שכבש מיליוני מעריצים ברחבי העולם עם 7 משחקים נוספים שיצאו לסדרה במהלך השנים, ועוד 8 משחקים נלווים שהם למעשה משחקי ספין-אוף לסדרה המקורית. המשחק הראשון עוקב אחר דמותו של קזומה קיריו שהשתחרר מבית הסוהר לאחר מאסר ממושך של כ-10 שנים באשמת רצח. לאחר שכל העולם התחתון יוצא לחיפוש אחר 100 מיליון דולר שנגנבו מכנופייתו לשעבר, נגרר קזומה בחזרה לתוך העולם האכזרי וחסר החוקים של היאקוזה שנישען על המניפסטו שלה.

המשחק Yakuza הפך לפופולרי במהרה עקב הסיפור החזק שמוביל את המשחק ועוטף אותו לאורך כל הדרך באלגנטיות, באווירה האורבנית של רחובות טוקיו, שעליה מאפילה אימתה של מאפיית היקוזה ששולטת בחיי הלילה ביפן הבדיונית של המשחק המעולה הזה. צפו בטריילר של המשחק Yakuza: Like a Dragon שיצא השנה:

המשחק מאופיין כמשחק אקשן הרפתקאות, בדגש על האקשן, כאשר השחקן פוגש אויבים בצורה רנדומלית בדרכו אל הקרבות שהם חלק מהעלילה הראשית. הקרבות הם ללא נשקים חמים לרוב, ומשלבים בתוכם אמנויות לחימה ברמה גבוהה, כאשר בחלק מהמשחקים של הסדרה ניתן אף לבחור בין סגנונות לחימה שונים. בפרק החדש Yakuza: Like a Dragon אף ניתן לנהל קרבות קבוצתיים בתורות בדומה למשחקי תפקידים פופולריים מסוימים.

לעלילה הראשית בדרך כלל מתלווים סיפורי צד שמתבלים את האווירה ומוסיפים למשחק תוכן שלא משפיע ישירות על העלילה הראשית, אך מגדילים את הערך של המשחק בעיני שחקנים שמתעניינים בסיפורים ובדמויות, והאקשן הוא לא נחלתם היחידה. כמו כן ניתן למצוא ברחבי המשחק מיני-משחקים כמו באולינג וחצים, ועוד פיצ'רים נוספים שהפכו את המשחק הזה לאגדה שבקרוב יצא לה גם סרט.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *