סוני יחשפו את פרויקט ספרטקוס בשבוע הבא

סוני פלייסטיישן 5 - פרויקט ספרטקוס. צילום: Freepik Premium
סוני פלייסטיישן 5 - פרויקט ספרטקוס. צילום: Freepik Premium

על פי דיווחים, חברת סוני תחשוף בשבוע הבא את פרויקט ספרטקוס, שם קוד לשירות המינויים החדש שלה שאמור לתת מענה ל-Xbox Game Pass.

ברשת בלומברג דווח כי חברת סוני מתכוננת להשקת שירות המינויים החדש שלה, אשר נקרא בשלב זה "פרויקט ספרטקוס", ואמור להוות מענה הולם לשירות המינויים של המתחרה Microsoft, ה-Xbox Game Pass. השירות נמצא תחת פיתוח ויהווה סוג של "נטפליקס למשחקי מחשב" ועל פי הערכות יכיל למעלה מ-25 מיליון מינויים. בשלב הראשוני צפוייה סוני להציג בשירות הרכב ראוותני במיוחד עם המשחקים הטובים ביותר בפלטפורמה מהשנים האחרונות, וזאת על מנת לגייס את כל המינויים שהיא יכולה.

השירות החדש בעצם יאחד את שני השירותים הקיימים, Playstation Now ו-Playstation Plus. המינויים יוכלו לבחור מתוך כמה דרגות המציעות מגוון של משחקים מודרניים וקלאסיים מתקופות קודמות של פלייסטיישן. על פי דיווח מפורט יותר ב-IGN, בשירות החדש יהיו שלושה דרגות של מינוי, כאשר בזולה יותר יהיה היצע הדומה למה שמוצע היום ב-Playstation Plus כולל משחקי אונליין ומשחקים שניתן לשחק בהם באופן חודשי. בדרגות היקרות יותר תהיה גישה לספריות משחק הדומות ל-Game Pass, כאשר בדרגה היקרה ביותר תהיה גם גישה למשחקי PS1, PS2, PS3 ו-PSP. כמו כן בדרגה זו תהיה גישה לשחק דמואים מורחבים וגישה למשחקים בסטרימינג.

יש לציין כי עד כה לא היה ניתן לשחק במשחקים ישנים יותר מקונסולת ה-PS4, כך שמדובר בשינוי מרענן וגם תוספת נוסטלגית לשחקנים הוותיקים יותר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *