עדיין משחקים בחווה (FarmVille) בפייסבוק? אז תיפרדו

farmville
farmville

FarmVille – הסוף: זוכרים שכולם היו משחקים במשחק החווה בפייסבוק? בחברת Zynga יסגרו את המשחק בסוף השנה בשל הפסקת התמיכה ב-Flash.

היו זמנים בהם משחק החווה FarmVille מבית חברת Zynga שיגע את הפייסבוק. ובכן, בהודעה רשמית שיצאה היום על ידי חברת Zynga, בסוף השנה הקלנדרית המשחק יכובה באופן סופי. אם אתם עדיין בכל זאת רוצים לשחק משתמשים שעדיין משחקים במחשב יוכלו לבצע רכישות בתוך המשחק עד ה-17 לנובמבר, אז אפשרות זו תיסגר.

המשחק הושק לראשונה בשנת 2009, ובשיאו הוא הכיל למעלה מ-30 מיליון משתמשים יומיים. המשחק היה ממש בתחילת הדרך של פייסבוק בישראל וזכה לפופולריות אדירה. היה זה שכיח לקבל הודעה מאחד החברים "העפתי את העורבים מהחווה שלך", כאשר צעירים וגם מבוגרים רבים שיחקו בו. זינגה הרוויחה כמובן כהוגן מן המשחק ורשמה רווחי שיא באותה התקופה מרכישות בתוך המשחק. למרות הפופולריות הגדולה, בחברה לא הצליחו להוציא את המשחק מתוך פייסבוק אל הסמארטפונים ונסיונות אלו כשלו.

הסיבה שהמשחק ילך לעולמו ב-31 בדצמבר קשורה בכלל לתוכנת פלאש – כידוע, בסוף השנה הדפדפנים ברחבי העולם (וגם אתר פייסבוק) יפסיקו את התמיכה בתוכנת פלאש, מה שאומר שמשחקים רבים שניתן למצוא כיום ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, יפסיקו להיות זמינים החל מתאריך זה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *