שרתיה של חברת הונדה העולמית נפרצו

מלחמות הסייבר נמשכות: שרתיה של יצרנית הרכב הונדה העולמית נפרצו וכרגע החברה מנסה לשחזר מידע ולהתמודד עם הפריצה. "נפגעו שרתי החברה ויכולות ייצור גם מחוץ ליפן".

אם חשבתם שבעידן הסייבר לפחות החברות הגדולות יהיו מוגנות, כדאי שתחשבו שנית. יצרנית הרכב הונדה, מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, אישרה את הדיווחים על כך שהותקפה על ידי גורמים במתקפת סייבר גדולה. בהונדה אישרו כי בשלב זה ישנה הגבלה על גישה לשרתי החברה, השימוש בדואר אלקטרוני והשימוש במערכות פנימיות. "יש גם כרגע פגיעה ביכולות הייצור שלנו מחוץ ליפן" הודיעו בחברה והוסיפו כי "אנו כרגע עובדים כדי למזער את הנזקים ולשחזר את המצב כדי לחזור לכושר מלא מבחינת ייצור, מכירות ופעילויות פיתוח".

הונדה, המייצרת רכבים, אופנועים, גנרטורים ועוד אמרה שאחד השרתים הפנימיים שלה הותקף דרך שירות חיצוני. הם הוסיפו כי "הווירוס התפשט" בתוך הרשת הפנימית שלה, אך בשלב זה עדיין לא סיפקה מידע נוסף או דו"ח פורנזי אודות הפריצה. "בזמן זה שירות הלקוחות והמערכת הפיננסית של הונדה חווים קשיים טכניים והם לא זמינים. אנו עובדים על מנת לפתור את התקלה במהירות האפשרית. אנו מתנצלים עבור אי הנוחות ומודים לכם עבור הסבלנות וההבנה" כתבו החברה בחשבון הטוויטר של שירות הלקוחות של החברה.

בשלב הזה כאמור עדיין לא ברור איזה האם ואיזה מידע נגנב על ידי הפורצים ואיזה שימוש ייעשה במידע שייתכן ואבד. כידוע, בחברות הרכב מחזיקים במידע רב אודות לקוחותיהם, אם זה פרטים אישיים, דירוגי אשראי ועד למספרי חשבונות בנק וכרטיסי אשראי.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *