אירוע "הקריפטו הראשון שלי" בנגב יוצא לדרך

בן סמוחה, מנכ"ל קריפטוג'נגל. צילום: Blockchain B7
בן סמוחה, מנכ"ל קריפטוג'נגל. צילום: Blockchain B7

אירוע הקריפטו הגדול של הנגב יוצא לדרך ולכם יש הזדמנות לפגוש ישירות את בכירי התעשייה בהפנינג חינמי שיתקיים בפארק ההייטק גב-ים בבאר שבע ביום ב', 29.5.23 החל מהשעה 18:00.

כסף חדש? כלכלה חדשה? מה זה קריפטו? איך קונים או מוכרים היום ביטקוין בישראל? הפנינג "הקריפטו הראשון שלי" אותו מוביל ארגון CryptoJungle שצמח בבירת הנגב, מתקיים בשיתוף עם עיריית באר שבע, פארק ההייטק 'גב-ים נגב', עמותות Blockchain B7 ו-Tech7, מרכז יזמות 360, איגוד הביטקוין הישראלי, החברה למשק וכלכלה וארגונים נוספים שמזמינים אתכם לקבל את כל התשובות במקום אחד, בערב אחד, שיעשה לכם סדר בג'ונגל. באירוע ישתתפו בן סמוחה- מייסד ומנכ"ל CryptoJungle, נועה משיח מנכ"לית איגוד הביטקוין הישראלי, אילן שטרק- מנכ"ל אלטשולר-שחם הוריזון, אבי דיין- מנכ"ל ביטקוין צ'יינג' אסף סלע, מנכ"ל Eyes of Fashion NFT, רו"ח נטלי שולקין המתמחה בענף הקריפטו ונוספים.

בין הנושאים שיעלו באירוע- השינויים ברגולציה הישראלית סביב שוק הקריפטו, אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין בחברות מסחריו, Web 3.0, מטאוורס וטכנולוגיות מתקדמות כגון AR  ו-AI. לצד הרצאות וסקירת שוק עדכנית, יוצעו לבאים סדנאות NFT’s, אפשרות להתייעצות עם אנשי מקצוע בצעדים ראשונים בענף, דוכני מציאות רבודה ואפילו כספומט ביטקוין!

"הפנינג 'בקריפטו הראשון שלי' הוא הזדמנות יוצאת דופן למתעניינים בכל הרמות להגיע ולפגוש את בכירי התעשייה ואת כל החידושים האחרונים בשוק הקריפטו בלי לצאת מהעיר" מספר בן סמוחה, מנכ"ל CryptoJungle. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם עיריית באר שבע ופארק ההייטק גב-ים, המשמש נקודת מפגש לחדשנות ויזמות טכנולוגית ומזמינים את הציבור הרחב לערב טכנולוגי עשיר, מרתק ומיוחד". האירוע עתיד להתקיים ביום שני ה-29 למאי בשעה 18:00.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר

כתבות באותו הנושא