מה חדש בחברת Papaya?

פאפאיה. מקור: insider.geektime.co.il/company/papaya/
פאפאיה. מקור: insider.geektime.co.il/company/papaya/

מאז שהתפתחו האפליקציות ומשחקי המובייל אנו עדים למגמות משתנות בתחום הגיימינג, טרנדים שונים הבאים והולכים וטכנולוגיה הולכת ומתקדמת ככל שהזמן עובר. עם התפתחות הטכנולוגיה אנו נוכחים לגלות מציאות חדשה ומתקדמת של משחקים למובייל בסגנונות שונים, כאשר יש חברות הלוקחות את הטכנולוגיה וחוויית המשתמש כמה צעדים קדימה. אחת מהן היא חברת PAPAYA. חברת פאפאיה היא מהחברות המובילות בתחום הגיימינג בישראל, יצאנו לגלות עם החברה מה חדש בעולם הגיימינג בכלל, ובחברה עצמה בפרט.

גיימינג – לא מה שחשבתם

עולם המשחקים והאפליקציות השתנה משמעותית במהלך השנים האחרונות והתפתח לתעשייה דינמית, סוחפת ורווחית מאד. מדובר על תחום דינמי שסוחף אחריו מיליוני אנשים בישראל (ומאות מיליונים ברחבי העולם) והפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, מהמסגרת החברתית ואפילו מתחומים רבים אחרים בחיינו. ענף הגיימינג והמציאות המדומה לקחה את המשחקים בשנים האחרונות לרמה אחרת, גבוהה יותר ממה שאי פעם דמיינו אי שם בשנות הש-80 בתקופת הקומודור. השחקנים יכולים כעת לשקוע לחלוטין בעולמות המשחקים האהובים עליהם וליצור אינטראקציה עם משתמשים אחרים באמצעות הפלטפורמה עם חיבור פשוט לרשת האינטרנט. אפשרות זאת, לצד הנגישות של משחקים במגוון מכשירים שונים המאפשרים חיבור לאינטרנט מכל מקום כמעט – יוצרת הזדמנויות חדשות למפתחי המשחקים ליצור חוויות משחק מורכבות ומציאותיות יותר.

יש כאן קהילה תחרותית במיוחד:

כבר מזמן לא מדובר רק בפלטפורמה שהפכה להיות דיגיטלית בלבד, אם כי בתעשייה תחרותית שלמה שמביאה משחקים תחרותיים, פרסים, וכמו כל ענף ספורט ישנן קבוצות מגובשות המתנהלות דרך הרשתות החברתיות ו/או המשחקים עצמם. עולם הגיימינג ראה גם עלייה בפופולריות של פונקציונליות בין משחק ופלטפורמה. גיימרים המשתמשים במכשירים שונים, בין אם בקונסולות שונות כמו נינטנדו סוויץ', פלייסטיישן או אקס בוקס ובין אם באמצעות מחשבים אישיים או מכשירים ניידים, יכולים כעת להתחרות או לשתף פעולה באותם המשחקים. השינוי הזה גורם להתפתחות של קהילות גדולות ותחרותיות יותר.

בנוסף, מגמת השימוש בטכנולוגיה מבוססת ענן  למשחקים הולכת וגדלה. טכנולוגיה זו מאפשרת לשחקנים לשחק במשחקים ממכשירים שונים ומבטלת את הצורך בחומרה מתקדמת. יחד עם כמות השחקנים ההולכת וגדלה בארץ ובעולם הולכים ומתגבשים להם מגוון רחב יותר של משחקים ופיתוחים שונים בעולם הגיימינג המאפשרים הורדה ומשחק באמצעות ענן. בעולם המשחקים, הגבול בין המציאות לעולם הדיגיטלי עשוי להיות מטושטש לעתים, במיוחד בקרב גיימרים המשקיעים שעות רבות מול המחשב. התקדמות הטכנולוגיה וציפיות השחקנים המתפתחות מניעות עידן של צמיחה וחדשנות שמשנה מהותית את האופן שבו אנחנו משחקים, מתחרים ומתקשרים במשחקים ומחוצה להם.

חברת PAPAYA – נעים להכיר

חברת PAPAYA אחת מחברות הגיימינג המובילות בעולם. החברה פועלת משנת 2019, ונכון להיום מעסיקה כ- 250 עובדים מקצועיים, כאשר למעלה מ- 100 גויסו לתפקידים שונים רק בשנה האחרונה ועשרות עובדים נוספים צפויים להיות מגויסים לשירותיה של החברה בקרוב. עיקר ההתמחות של PAPAYA הוא משחקי סקילס וקז'ואל במובייל. המשחקים של החברה נאמדים בהורדות של מעל ל21 מיליון משתמשים כאשר השחקנים מתחרים זה מול זה בטורנירים ומרוויחים מהנצחונות שלהם.

את PAPAYA הקים אוריאל בכר, מנכ"ל החברה שבא מעולם הפיתוח העסקי ואנדריי בירמן שהינו סמנכ"ל טכנולוגיות. עוד בצוות המנצח נמצא אלכס ליאכובצקי בתפקיד סמנכ"ל מו"פ ואליהם מצטרף גם יוני צביק בתפקיד סמנכ"ל מוצר. לכולם רקע טכני איכותי, מה שמביא למוצרים ברמה גבוהה שמספקים הנאה ובידור לשעות רבות יחד עם מחשבה עמוקה מאחוריהן לפיתוח מיומנויות ויכולות. לחברה מרכז פיתוח משמעותי. החברה שואפת לגייס עובדים מוכשרים שיצטרפו למסע התפתחות בעולם הגיימינג ולמעשה מעניקה הזדמנות מקצועית להתפתחות בסביבה צעירה, דינמית לה אתגרים מקצועיים מעניינים והון אנושי איכותי. החברה דוגלת בהון אנושי שגורם להצלחת החברה, ולכן הדגש המהותי בה הוא ניהול כוח אדם ברמה גבוהה.

עולם הגיימינג צועד קדימה והחברה מתפתחת ביחד איתו

זה די ברור שבעולם הגיימינג הדיגיטלי והחדשני יהיו כל הזמן חדשות ועדכונים המבשרים לגבי העתיד לבוא. יחד עם זאת, קשה לחזות בוודאות את עתיד עולם הגיימינג, אבל בהתחשב במגמות האחרונות וההתקדמות הטכנולוגית, אפשר לנחש שיהיה שימוש מוגבר במציאות מדומה הנחשבות כיום לחוויות משחק סוחפות וחדשניות. על פי חברת PAPAYA  ככל שהטכנולוגיות הללו הופכות לנפוצות יותר, הן כנראה יעצבו את עתיד תעשיית המשחקים. משחקי המציאות המדומה יפתחו תנועות מציאותיות יותר וחוויות סוחפות יותר. פיתוח משחקי סטרימינג בענן יביאו להפחתה בחומרה מתקדמת ויאפשרו ליותר אנשים לשחק משחקים באיכות גבוהה במגוון מכשירים, כולל סמארטפונים, טאבלטים וטלוויזיות חכמות. כאשר גיימרים מבקשים לשחק עם חברים בפלטפורמות שונות, גם השילוב הטכנולוגי בין הפלטפורמות יביאו למגמה טכנולוגית גבוהה עם משחקים נוספים המציעים חוויות מרובי משתתפים בחדשנות מתקדמת.

האם עולם הגיימינג הולך להשתמש ב -AI?

השימוש בבינה מלאכותית בגיימינג ללא ספק יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מענף זה ככל שהשנים יתקדמו. משחקים שלומדים את פעולות השחקן יוכלו להתאים את רמות הקושי, וה"אויבים" במשחקים השונים יהפכו מאתגרים וחכמים יותר. הדרישה לגיוון במשחקי הגיימינג השונים רק הולכת וגוברת, לכן בעתיד נוכל לצפות לראות יותר משחקים הכוללים דמויות מגוונות, שיתמודדו עם סוגיות חברתיות חשובות, ונועדו להיות נגישים למגוון רחב יותר של שחקנים ולמגוון אוכלוסיות.

חשוב לזכור כי אלו רק תחזיות המבוססות על מגמות נוכחיות, והעתיד האמיתי של עולם הגיימינג יכול להיות בסופו של דבר שונה. תעשיית המשחקים תמיד מתפתחת, לעתים קרובות בדרכים בלתי צפויות, וטכנולוגיות או מגמות חדשות עשויות להופיע ולשנות הענף מקצה לקצה. ככל שחברות הגיימינג ימשיכו להתפתח, לדאוג לכוח אדם איכותי ולמוחות מבריקים שיעמדו מאחורי כל פיתוח ופיתוח נוכל ליהנות יותר מהעולם הזה ולחבר אליו יותר אנשים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *