בשבוע הבא: ועידת הבלוקצ'יין בבאר שבע

ועידת הבלוקצ'יין. צילום: טל קבסה
ועידת הבלוקצ'יין. צילום: טל קבסה

קהילת Blockchain B7 פותחת את 2023 באירוע מיוחד בהשתתפות בכירים בתחום הפינטק. הכנס יוקדש לסקירת מגמות, אפיקים מקצועיים בחברות ישראליות בענף ותחזיות לאור השנה החולפת.

ישראל והישראלים השפיעו מאוד על הימים הראשונים של הבלוקצ'יין, ממעבדות האקדמיה ועד למעורבות בכרייה אבל מעבר לחברת SCRT Labs שעלתה לאחרונה לכותרות אחרי ששיתפה פעולה עם קוונטין טרנטינו בהשקת NFT של סצנות גנוזות מתוך התסריט "ספרות זולה", קיימות חברות בלוקצ'יין ישראליות רבות שפועלות בין היתר בתחומי הפיננסים המבוזרים, יומני תשלומים וסליקה, מסדי נתונים, פיתוח משחקי מחשב ומציאות מדומה ועוד.

בכנס, שיתקיים בשבוע הבא באוניברסיטת בן גוריון בנגב, תיסקר קריסתה של בורסת FTX המשפיעה על מאות חברות אחרות ולפי הערכות הביאה לירידה של כ-75% משיא ערך הביטקוין בו היה בסוף השנה שעברה, יחד עם בכירי התעשייה בישראל בהם אילן שטרק – מנכ"ל הוריזון מבית אלטושלר שחם ובן סמוחה- ממייסדי Blockchain B7 ומנכ"ל Crypto Jungle בשיחה אחד על אחד, סידני גוטסמן – מנכ"ל FinSec Innvoation Lab, מאסטרקארד וקונרד לאנרד – דירקטור ב-CipherTrace.

במהלך הכנס יוסבר מהי הרגולציה שמתפתחת בהובלת ארה"ב, לשקיפות אחזקת נכסים דיגיטליים עד כדי מיסוי מטבעות בודדים בטופסי מס ואיך היא באה לידי ביטוי ברשות שוק ההון ישראלית. בפאנל היזמות בהובלת שאולי רג'ואן יזם ומשקיע ב Masterkey.vc ואביב ברזילאי – משקיע בWEB3 ב-Pitango First יידונו בהתפתחויות הגדולות האחרונות בתעשיית הבלוקצ'יין הישראלית, לצד הקשיים שבהם נתקלו החברות הישראליות בשנה החולפת.

עמותת Blockchain B7 הוקמה בשנת 2017 בידי קבוצת יזמים דרומיים במטרה לייצר אקו-סיסטם טכנולוגי מקומי למקצועות הקריפטוגרפיה והבלוקצ'יין בנגב. נכון להיום, חברים בקהילה הטכנולוגית הדרומית יותר מ-1,000 תושבות ותושבי האזור- מהנדסים, סטודנטים, משקיעים ומתעניינים, שלוקחים חלק ונהנים משיתופי הפעולה שנוצרים כמו עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב באמצעות קורסים אקדמיים והרצאות. הארגון שם למטרה להעשיר ולטפח את נשות ואנשי ההייטק הבאים של הטכנולוגיה החדשנית בבירת הנגב. בין פעילויות הארגון מוצעים כנסים שנתיים, meet-up’s עם אנשי מפתח בתעשייה וסדנאות מקצועיות, מסובסדות וחינמיות לתושבי הנגב.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר

כתבות באותו הנושא