הפורץ לטוויטר נעצר בארה"ב – גראהם קלארק, רק בן 17

גראהם קלארק פריצה לטוויטר
גראהם קלארק פריצה לטוויטר

הפורץ לטוויטר נעצר, מדובר בנער בן 17 בשם  גראהם קלארק מפלורידה שכרגע מואשם ב-30 סעיפים. על פי החשד השיג במרמה סכום של 100,000$. כמו כן ישנם נאשמים נוספים בפרשה.

החשוד בפריצה לרשת החברתית טוויטר לפני כשבועיים נעצר בפלורידה. גראהם קלארק, בן 17 מטמפה פלורידה, חשוד ב-30 סעיפים שונים המאשימים אותו כי פרץ לרשת החברתית טוויטר לפני כשבועיים, השתמש בכלי הניהול של מנהלי התוכן של החברה, הוריד מידע אישי כולל הודעות פרטיות של 35 ידוענים ואף פרסם בשמם סטטוסים הקוראים לגולשים להעביר לארנק הביטקויין שלו 1000$ – כך על פי דיווח של 9TO5Mac. על פי החשד בדרך זו גייס למעלה מ-100,000$ לפני שהרשת מחקה את הסטטוסים והשעתה באופן זמני את החשבונות.

רק לפני כשלוש שעות פרסמנו בעכשיו בטכנולוגיה כי הפורץ השיג את הסיסמאות בהן השתמש באמצעות "פישינג" – הוא קיים שיחות טלפון עם עובדי החברה וקיבל לידיו את הסיסמא לניהול האתר. פרקליט מדינת פלורידה אנדרו וורן הגיש כתב אישום ובו 30 סעיפים כנגד הקטין השבוע, תוך שציין כי קלארק מואשם ב"רמאות נגד אנשים ברחבי אמריקה", וזאת בקשר לפריצה לטוויטר שאירעה ב-15 ליולי. כמו כן מואשם הנער במרמה, 17 סעיפי אישום של רמאות תקשורת, סעיף אחד של שימוש אסור במידע אישי של 30 או יותר קורבנות, 10 אישומים של שימוש אסור במידע אישי וסעיף אחד של שימוש במחשב או כלי תקשורת ללא רשות.

בכדי לבצע את החקירה והמעצר חברו יחד מספר רשויות אכיפה כגון ה-FBI, מס הכנסה וגם השירות החשאי של ארה"ב (שאמון על אבטחת אח"מים כגון נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה שהינו גם קורבן של הפריצה). שני חשודים נוספים נאשמים בפרשה – בן 19 מבריטניה ובן 22 מפלורידה. לפי פרקליט מדינת פלורידה, קלארק הוא אחד מתוך שלושה אנשים שמואשמים בפריצה לטוויטר. השניים האחרים זוהו כנימה פזלי (ידוע בכינוי "Rolex" מאורלנדו, פלורידה והשני הוא מייסון שפרד, הידוע בכינוי "Chaewon" מבריטניה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *