הקונסולה החדשה של אטארי שמתיימרת להתחרות בגדולות

הקונסולה החדשה של אטארי Atari VCS
הקונסולה החדשה של אטארי Atari VCS

הקונסולה החדשה של אטארי, Atari VCS, נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים והיא צפוייה לצאת לחנויות בנובמבר הקרוב ולהציג חידושים לצד רטרו.

לא מעט שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה הפעלנו קונסולה של אטארי בסלון הביתי שלנו, והנה לאחר עשרות שנים שבהם אטארי עסקה בפיתוח משחקים לקונסולות אחרות ולמחשב האישי, אטארי עושה את הצעד המתבקש ומוציאה קונסולה חדשה לשוק שמתיימרת להתחרות ב-Xbox One X וב-PlayStation 5.

מאז שב-2018 שוחרר ליוטיוב טריילר, אנו מחכים לתאריך רשמי והנה הוא כבר כאן – המכשיר צפוי לצאת בנובמבר הקרוב, כאשר יובטח לאלו שירכשו את המכשיר במכירה מוקדמת, שהמכשיר ינחת אצלם בסלון עד ל-24 לדצמבר בעלות של 400$ לפי האתר הרשמי, דבר המכוון ככל הנראה לקהל האמריקאי.

Atari VCS הקונסולה החדשה של אטארי

הקונסולה החדשה של אטארי, Atari VCS, היא למעשה קונסולה היברידית שמשלבת בין סטרימר לקונסולת משחקים ביתית, כאשר לפי האתר הרשמי של אטארי, הקונסולה תשמש גם יוצרים ביתיים שיוכלו ליצור באמצעות הקונסולה אפליקציות ומשחקים על גבי מסך הטלוויזיה, בשיתוף ובתמיכת הקהילה של אטארי שנועדה ליוצרים, ובה יהיו משולבים כלים לשיתוף היצירות שלכם וכמו כן לסטרימינג של משחקים.

המכשיר מעוצב בסגנון רטרו עם 3 אפשרויות לצבעים – שחור, צהוב או גימור עץ המזכיר את עיצובו של האטארי 2600 האגדי והפופולרי משנות ה-80 שנמכר למיליוני גיימרים ברחבי העולם, לפני קריסתה של אטארי כתוצאה מהכניסה האגרסיבית של סגה ונינטנדו לתחום הקונסולות הביתיות.

מה כלול בחבילה

כמו כן המכשיר כולל מצב PC, שעליו תוכלו להתקין מערכת הפעלה ולהשתמש בקונסולה כבמיני פיסי ולהריץ עליה אפליקציות, משחקים ולגלוש באינטרנט, כאשר כל הטוב הזה מגיע עם תמיכה במסכי 4K עם תמיכה ב-60 FPS, זיכרון פנימי 8 ג'יגה, וכרטיס מסך Ryzen של חברת AMD.

עם המכשיר מגיעים שני שלטי משחק אלחוטיים, אחד סטנדרטי ואחד בסגנון רטרו קלאסי בעל ידית המזכיר את הג'ויסטיקים של שנות ה-80 העליזות, 100 משחקי רטרו קלאסיים אהובים בחינם מתקופת האטארי העליזה של המאה הקודמת, בנוסף ניתן יהיה לרכוש משחקים בחנות המקוונת של אטארי וכמובן משחקים חדשים אקסקלוסיביים ואיכותיים אשר ישתחררו בסמוך ליציאת הקונסולה בנובמבר, כאשר אחד שכבר פורסם הוא Missile Command: Recharged, שהוא למעשה חידוש לאחד המשחקים הקלאסיים ביותר של החברה, שהיה להיט בשנות השמונים בתקופת הארקייד (משחקי הוידאו) ושוחרר במאי האחרון ל-PC (זמין בסטים לווינדוס, מק ולינוקס במחיר של 7.33 ש"ח כרגע במבצע).

Missile Command: Recharged (מתוך אתר "סטים")
Missile Command: Recharged (מתוך אתר "סטים")

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *