יש פתרון לשירותי it לעסקים!

תמונה: FREEPIK
תמונה: FREEPIK

שירותי IT הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד מהמשק הישראלי והבינלאומי. נכון שכיום חלק בלתי מבוטל מהחברות והארגון מחזיקים בעצמם אנשים טכנולוגיית תקשורת, אך רבים אחרים מעדיפים לקבל את שירותים מחברות במיקור חוץ.

מעטפת רחבה של שירותי IT

בכל מגזרי המשק ניתנים שירותי it לעסקים , כולל חברות וארגונים המחזיקים עובדים משלהם, ואפילו בסטרטאפים ובהייטק שעל פניו אמורים להחזיק בידע הנדרש לצורך הטיפול בנושא. יש להבין כי שירותים אלו עשויים להיות בנויים מחבילות ונדבכים שונים. כך למשל, השירות כולל תמיכה עבור משתמשי הקצה בחומרה ובתוכנות, וכן מתן הדרכות בארגונים מטעם מומחים במערכות אפל ואחרות. כמו כן, השירות יכול לכלול העקמת עמדות עבודה בהתאמה לצרכי העובדים בארגון, אספקה של מחשבים חלופיים במידת הצורך תוך העברה של כל התוכן הרלוונטי להבטחת רציפות בעבודה.

מלבד זאת, השירות יכול לכלול מכנה לבעיות טכניות במחשבי הארגון, תמיכה בפריסות של AutoPilot, DEP וכדומה, פתרונות מחשוב עבור כלל הציוד הקיים משרד המשרת עובדים קיימים וחדשים. זאת, בנוסף לשירותי טרייד אין המהווים חיסכון משמעותי, תחזוקה שוטפת, הקמת משץמשים חדשים למערכות, תיקוני מעבדה, טיפולים בתקלות מרחוק, בדיקות תקינות לאביזרים ומחשוב, ועוד.

יתרונות מצוינים לכל ארגון, חברה ועסק

חשוב להבין שישנם כמה יתרונות לשירות מחשוב לעסקים במיקור חוץ, על פני הטיפול בנושא בתוך החברה או הארגון. בראש ובראשונה, החברה המספקת את השירות היא מקצוענית אמיתית, ומעמידה לרשות הלקוח צוותים טכניים מיומנים שזמינים לקבל כל קריאה ובקשה. המענה ניתן דרך הטלפון, דרך תוכנות ועידה למיניהן, דרך התחברות מרחוק, ובמידת הצורך גם הגעה אל המשרדים עצמם.

מעבר לכך, כפי שניתן להבין המעטפת היא נרחבת מאוד וישנה גמישות בחבילות בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח, כמו גם לאילוצי התקציב. מעבר לכך, ההתנהלות הינה שקופה ומקצועית מאוד מטעם אנשים שחיים ונושמים את עולם המחשוב, ויכולים לספק תמיכה טכנית, התאמת ציוד וכן הלאה, ברמות דיוק גבוהות מאוד.

מעבר לכך, קיימים כמובן היתרונות הרגילים של מיקור חוץ, כגון היעדר צורך בגיוס, העסקה או הכשרה של אנשי it בתוך הארגון או החברה, מה שאומר פחות מיסים, פחות משכורות, פחות תנאים סוציאליים ופחות התעסקות וזמן על ריאיון והליכי גיוס למיניהם. השירות ניתן בדיוק לפי צרכי הלקוח, מה שגם אומר שלא מבזבזים כספים על שעות בלתי נחוצות.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר

כתבות באותו הנושא