לשחק מחבל שרוצח יהודים: המשחק המזעזע ב-Steam

לשחק מחבל שרוצח יהודים. מתוך הטריילר למשחק
לשחק מחבל שרוצח יהודים. מתוך הטריילר למשחק

לשחק מחבל שרוצח יהודים: ב-Steam נמכר משחק, מזעזע יש לציין, בשם "פרסן אל אקצה: האבירים של מקדש אל אקצה" בו השחקן נכנס לדמותו של מחבל ורוצח חיילים ישראלים.

אם עדיין לא הספקתם להזדעזע מספיק מהפיגועים האחרונים בהם נרצחו יהודים רבים במהלך החודשיים האחרונים, הנה עוד נקודה למחשבה. ב-18 לאפריל הושק ב-Steam משחק בשם Fursan al-Aqsa: The Knights of the Al-Aqsa Mosque, בו השחקן נכנס אל דמותו של אחמד, "פלסטיני תמים" שחלם להיות אח והלך לתומו ברחוב, נקלע להפגנה נגד חיילים ישראלים ונעצר. לאחר מכן הוא נלקח אל מרתפי המשטרה שם הוא נכלא ועובר התעללות, ובתגובה יוצא למסע הרג של חיילים ישראלים בעזרת רובים, אקדחים, שאטגאנים, בקבוקי תבערה וסכינים, תוך כדי יללות "אללה אכבר" כמובן, על מנת להמחיש את היותו מחבל.

המשחק, שנוצר על ידי אדם בשם נידאל נג'ים, נמכר בחנות Steam במחיר של 73.95 ש"ח וניתן להוריד את הדמו בחינם. לתיאור המשחק מתלוות ביקורות על ידי "עיתונאים", כך למשל כותב יאן בודראו, מסקר משחקים פרילנסר: "פרסן אל אקצה מיד מזכיר משחקי שוטרים קלאסיים, תמיד גורם למתח וסכנה. התרשמתי מאוד מאיכות האנימציות. מדובר בנקודת מבט חשובה שמעולם לא ראינו ב-FPS לפני כן".  בתיאור המשחק עצמו נרשם: "זה משחק אקשן שפונה אל הסכסוך הישראלי פלסטיני מנקודת מבט פלסטינית, שוברת את הקלישאה ומציגה את הערבים נגד הטרוריסטים. אתם יכולים לשחק במשימות ברחבי פלסטין עם הרבה מטרות להשיג, קרבות אפיים, כלי נשק חזקים, כלי רכב לנהוג בהם ועוד".

ואם שאלתם מה דעתה של Steam על המשחק? ובכן, בקטגוריית פרסים המשחק נבחר לתחרות Steam Awards לשנת 2021, בין 100 משחקי האינדי לשנת 2021 ונבחר לעוד תחרויות רבות (בהן המשחק לא זכה באף אחת מן הקטגוריות), אולי יש גם פרסים למי שאוהב לשחק מחבל שרוצח יהודים.

יוצרי המשחק גם דאגו לייצר טריילר למשחק בעברית, אולי כדי להרגיז עוד טיפה את הישראלים והיהודים שעלולים להיתקל בו. בטריילר ניתן לקרוא את העלילה בעזרת הכתוביות בתחתית הסרטון. לא ניתן לצרף את הסרטון אל הכתבה מכיוון שהטריילר מוגבל לצפייה לפי גיל, לכן לצפייה בטריילר בעברית לחצו כאן.

 

פורסם לראשונה בקבוצת TermuxIsrael בטלגרם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

  1. למה לתת לזה במה בכלל?!
    מדובר בפרסומת מוסווית לכל דבר וענין
    נורא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *