נינטנדו חוגגת 35 שנות מריו עם משחקים חדשים ומרהיבים

נינטנדו חוגגת 35 שנה. קרדיט: Nintendo ישראל
נינטנדו חוגגת 35 שנה. קרדיט: Nintendo ישראל

חברת נינטנדו חוגגת 35 שנות מריו – האייקון הגדול ביותר של החברה. לכבוד החגיגה החברה תשיק משחקים חדשים ועוד אביזר שהולך לשנות את המציאות בביתכם…

מריו הוא שם דבר בכל בית בעולם, הרבה בזכות ענקית הבידור היפנית נינטנדו. מזה 35 שנה שמריו ולואיג'י חיים בקונסולות ובמחשבים, אך כעת הם יוצאים החוצה אל החיים האמיתיים. חברת נינטנדו הכריזה היום (ה') על שלושה משחקים חדשים, אחד מהם, Game & Watch: Super Mario Bros, הוא Remake לקונסולה הישנה של החברה – Game & Watch עליה כתבנו בעבר בכתבת מגזין טכנולוגי על נינטנדו, ואחד מהם הוא מציאותי לחלוטין ומביא את נינטנדו לסלון שלכם Mario Kart Live: Home Circuit והשלישי הוא Super Mario 3D All-Stars שהוא חידוש מרענן למשחקי מריו, והאחרון הוא משחק תחרותי מול 35 שחקנים אחרים – Super Mario Bros. 35 שגם מוגבל בזמן ולשחקני האון ליין בלבד.

Mario Kart Live: Home Circuit

מריו הפעם הצליחו לשבור אותנו. מדובר במשחק שניאלץ לרכוש עבורו מכוניות בעלות מצלמה שיהפכו כל מקום שבו תשחקו למסלול בעזרת מציאות רבודה. לפי הסרטון המצורף ניתן לראות שהמשחק הולך לשבור כמה שווקים וגם ללמד את המתחרות כיצד לשבור את תקרת הזכוכית ולייצר מציאות, תרתי משמע.

 

Super Mario 3D All Stars

משחק חדש בסדרת האחים מריו, והפעם עם בעולם תלת מימדי המבטיח כיף אין סופי. שחקו בכל אחת מארבע הדמויות – מריו, לואיג'י, 1 ו-1 בחידוש מדהים למשחק הותיק. בסרטונים המציגים את המשחק נראה שהגרפיקה מדהימה, המשחקיות בהחלט "נינטנדואית" וכך גם האופי של המשחק – "אנחנו מסרבים להתבגר" הקלאסי של נינטנדו. ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת של המשחק בחנות היבואן הרשמי של נינטנדו או דרך אתר האינטרנט שלהם החל מה-4/9/2020, והמשחק יהיה זמין בחנויות החל מ-18/09/2020. המחיר המומלץ לצרכן הוא 249 ש"ח לעותק פיזי (כולל משלוח חינם), ו-239 ש"ח לעותק דיגיטלי.

Super Mario 3D All-Stars
Super Mario 3D All-Stars

 

Game & Watch: Super Mario Bros

כראוי ל-35 שנות מריו בנינטנדו מחדשים את הקונסולה הניידת הוותיקה שלהם, שהייתה להיט בשנות ה-80 של המאה שעברה – Game & Watch. בקונסולה המחודשת תוכלו לשחק במריו המקורי באיכות גבוהה במיוחד, להשתמש בקונסולה בתור שעון ועוד פיצ'רים ואפשרויות שבנינטנדו עדיין לא פרסמו.

Game & Watch: Super Mario Bros
Game & Watch: Super Mario Bros

 

Super Mario Bros. 35

בנינטנדו רוצים להתנסות ב-MMO, אך בדרך שלהם. בגירסה המיוחדת הזאת, שתהיה זמינה רק עד 31/03/2021 למנויי האון ליין, תוכלו להתחרות במשחק מריו הקלאסי מול 35 שחקנים אחרים מכל העולם. מי שמשיג את התוצאה הטובה ביותר – מנצח.

Super Mario Bros. 35
Super Mario Bros. 35

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *