פליסטיישן 5 מזהב 24k תהיה זמינה בקרוב לרכישה מוקדמת

playstation5 gold 24k
playstation5 gold 24k

פליסטיישן 5 מזהב 24k תהיה זמינה החל מהשבוע הבא ב-10 לספטמבר לרכישה מוקדמת בעבור סכום התחלתי בלתי מבוטל של 7,999 יורו

לא בכל יום אנו נתקלים בקונסולת משחקים ביתית שעולה כמו שכר דירה ליותר מחצי שנה. כאשר אנו מתכוונים לקנות קונסולת משחקים לבית, לרוב אנו נחפש את המכשיר המתקדם ביותר, שממנו נוכל להפיק את ההנאה המירבית ביותר תמורת כספנו. אך יש גיימרים שהדבר הוא הרב יותר מסתם בידור או תחביב עבורם, והם מוכנים להשקיע את מיטב כספם בקונסולה יוקרתית לאספנים מזהב 24k, ובמיוחד כאשר מדובר בקונסולת הסוני פליסטיישן 5 שכולנו מחכים לה.

הקונסולה היוקרתית של סוני שהוכרזה בחודש יולי האחרון, ואשר נעשית על ידי Truley Exquisite, מותג היוקרה הבריטי אשר עושה גירסאות יוקרתיות של מכשירים טכנולוגיים נוספים כגון אייפון, אייפד וגלקסי s20, תהיה זמינה לרכישה מוקדמת החל מהשבוע הבא ב-10 לספטמבר ל-250 ברי מזל שהם בעלי יכולת ותקציב.

פליסטיישן 5 מצופה זהב

הקונסולה היוקרתית תגיע גם בגירסה הדיגיטלית שמגיעה ללא כונן Playstation 5: Digital Edition, וגם בגירסה הרגילה של Playstation 5, בגירסה של זהב 24k, בגירסה של זהב ורוד 18k או בגירסה בעלת גימור פלטיניום, כאשר המחירים הרשמיים של הקונסולות בוריאציות השונות כפי שפרסמה החברה ינועו בין 7,999 יורו לגירסה הדיגיטלית מזהב 24k, לבין 8,299 יורו שתעלה פליסטיישן 5 עם גימור פלטיניום. במערכת עכשיו בטכנולוגיה שוברים תכניות חיסכון.

כל אחת מהקונסולות תגיע עם 2 בקרי Dualsense, ואוזניות 3D Pulse Headset של סוני במארז יוקרתי, כאשר ניתן להזמין את השלטים והאזניות בנפרד בעבור 649 יורו ו399 יורו בהתאמה ולחוד. אוסף יוקרתי זה של קונסולת הסוני פליסטיישן 5 יהיה מוגבל ל-250 יחידות, שכל אחת מהן נעשתה לחוד תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ברמה גבוהה ביותר.

נכון לכתיבת שורות אלו, סוני טרם הכריזה על מחיר רשמי לקונסולת הפליסטיישן 5, על תאריך יציאה, או תאריך לרכישה מוקדמת, אך מסתבר שאלו ממכם שיש להם את התקציב והאמצעים ואוהבים גיימינג ומוצרים יוקרתיים, יוכלו להזמין ברכישה מוקדמת קונסולת פליסטיישן 5 מזהב, או את כל אחד מהאביזרים הנלווים היוקרתיים, החל מהשבוע הבא ב-10 לספטמבר.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *