קוין בייס מנעו העברת כספים לפורצי הטוויטר

coinbase קוין בייס (צילומסך: עכשיו בטכנולוגיה)

בורסת הקריפטו קוין בייס (Coinbase) הודיעה כי הצליחה למנוע העברת סכום של 280,000$ לפצחנים שהצליחו לפרוץ לחשבונות טוויטר של מפורסמים.

זוכרים את הפריצה לטוויטר שהסתבכה ולאחר מכן נודע כי ההאקרים גם הורידו מידע אישי מתוך החשבונות שנפרצו? אחת השאלות שעלו היא כמה אנשים נפלו בפח, וכעת אנו זוכים לקבל תשובה חלקית מחברת קוין בייס. תזכורת קצרה – פורצים הצליחו לחדור אל תוך פאנל הניהול של טוויטר בעזרת הנדסה חברתית ושימוש בסיסמה של אחד ממנהלי התוכן של החברה. אותם האקרים פרסמו בשמם של מספר מפורסמים כולל ברק אובמה, ביל גייטס, ג'ו ביידן וקניה ווסט הודעה הקוראת להעביר אליהם כ-1000$ בביטקויין בתמורה ל-2000$ שיקבלו בחזרה. טוויטר הגיבה במהירות ומחקה את הציוצים, אך לא היה ניתן לדעת כמה ממשתמשי טוויטר שנחשפו להודעות אכן ביצעו העברת כספים לארנקי הביטקויין שפורסמו.

הפריצה לטוויטר
הפריצה לטוויטר

כעת בבורסת המטבעות הקריפטוגרפיים קוין בייס מפרסמים, כך על פי BBC, כי הם הוסיפו את ארנקי הביטקויין שפורסמו לרשימה השחורה שלהם, ובכך מנעו העברה של 280,000$ לחשבונות של הפורצים. אם כך, מדובר בכמות של לפחות 280 אנשים שנפלו בפח, וייתכן כי זהו רק קצה הקרחון בפרשה המסועפת הזו. בתגובה לפריצה בטוויטר הגבילו את הגישה לכלי הניהול וכמו כן חסמו את האפשרות לפרסם כתובות של ארנקי ביטקויין בציוצים, וזאת על מנת להימנע מהישנות מקרים דומים. על פי הפרסומים, ההאקרים השיגו גישה ללמעלה מ-130 חשבונות והשתמשו ב-45 מהם כדי לפרסם את הדרישה להעברת כספים בביטקויין.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *