אדובי מחייה את הפוטושופ: תכירו את פוטושופ קמרה

אדובי ממציאה מחדש את הפוטושופ: החברה השיקה אפליקציה חדשה בשם פוטושופ קמרה – Photoshop Camera לאנדרואיד ו-iOS בשם Photoshop Camera אשר תאפשר למשתמשים לערוך את תמונותיהם בעזרת הטלפון עם עשרות פילטרים.

חברת Adobe משיקה אפליקציה חדשה בשם פוטושופ קמרה עם כמות מצויינת של פילטרים שיכולים לשנות את פניכם ואת העולם הסובב אתכם. הפילטרים עצמם מאוד מרשימים ומקרבים את המשתמשים לקצה האפשרויות הקיימות בתוכנת Adobe Photoshop שבמחשבים האישיים. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם גם לאנדרואיד וגם ל-iOS. למרות השם הדומה למעשה אין קשר בין היכולות, האפשרויות והעצמאות של המעצבים הגרפיים המשתמשים בפוטושופ אל מול משתמשי האפליקציה, אלא רק שמשתמשי האפליקציה יוכלו להינות מפילטרים מתקדמים.

באדובי אומרים כי המטרה שלהם היא "לקרב את הקסם של פוטושופ למצלמה שלכם", כך לפי אבני פרסניס, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. "אנחנו לא רואים את עצמנו בתוך תחרות עם אפליקציות של רשתות חברתיות או של היצרניות" הוא הוסיף. למרות זאת, בחברה ייאלצו לצאת למלחמה על המשתמשים כי כידוע בניגוד למחשבים האישיים בהם Adobe היא המונופול העולמי בכל הקשור לתוכנות עיצוב שונות, בשוק הסמארטפונים הם לא יותר מבורג קטן. למרות הצהרותיו של פרסניס, היעד הוא אכן לקרב את הציבור להכיר את החברה בעזרת התוכנות הפחות מקצועיות וזאת על מנת שאט אט יהפכו ללקוחות החברה בתוכנות הדגל שלה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *