היום זה קורה – השידור האחרון של מיקסר

מיקרוסופט סוגרת את מיקסר
מיקרוסופט סוגרת את מיקסר

היום, בעוד מספר שעות, יתקיים השידור האחרון באתר הסטרימינג "מיקסר" והשירות יסגור שעריו לצמיתות, ויתאחד עם פייסבוק גיימינג.

שירות הסטרימינג של מיקרוסופט, מיקסר, יסיים היום באופן רשמי את השידורים באתר ויחבור לפייסבוק גיימינג, כפי שדיווחנו לכם לפני כחודש בעכשיו בטכנולוגיה. שירותה סטרימינג הוקם בינואר 2016 בשם Beam ונרכש על ידי מיקרוסופט באוגוסט באותה השנה, ושמו שונה למיקסר. השירות שולב בתוך חטיבת ה-Xbox של החברה ודישדש אל מול המתחרים מיוטיוב (מבית גוגל) וטוויץ' (מבית אמזון). ב-2019 החתימו מיקסר ומיקרוסופט את אחד הסטרימרים הפופולריים בעולם, טיילר בלווינס (Ninja), בצעד שעלה לחברה על פי דיווחים כ-30 מיליון דולר, אך גם המהלך הזה לא הצליח להרים את מיקסר מהקרשים.

צפו בסטרימרים של מיקסר מגיבים לידיעה על סגירת האתר:

לפני כחודש דווח כי מיקרוסופט תסגור את השירות לצמיתות ב-22 ליולי ובזמן הזה הזמינו את הסטרימרים שלהם להירשם לפייסבוק גיימינג, מה שלא באמת קרה בפועל שכן רוב הסטרימים חזרו לטוויץ' או עברו ליוטיוב, זאת מלבד סטרימרים מרוויחים שחתמו על חוזים לערוצי סטרימים ממומנים בפייסבוק. בלווינס עצמו עבר לשדר ביוטיוב כאשר לא ברור האם הוא חתם על חוזה בלעדיות עם החברה או שעושה זאת מרצונו החופשי.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *