רשת חנויות גוצ'י תכבד מטבעות קריפטו בארה"ב

גוצ'י תקבל מטבעות קריפטו. קרדיט: ©sitthipongg/123RF.COM
גוצ'י תקבל מטבעות קריפטו. קרדיט: ©sitthipongg/123RF.COM

רשת היוקרה האיטלקית גוצ'י אישרה כי תחל לקבל מטבעות קריפטו כאמצעי תשלום בחנויותיה ברחבי ארה"ב, כולל בלוס אנג'לס וניו יורק.

רשת היוקרה האיטלקית גוצ'י (GUCCI) הודיעה כי תחל בקבלת מטבעות קריפטו כאמצעי תשלום. הרשת, לה חנויות רבות ברחבי העולם, הודיעה כי החל מחודש מאי 2022 לקוחותיה בחנויות בארה"ב יוכלו לשלם באמצעות מטבעות קריפטגרפיים בעבור רכישותיהם. בין המטבעות שתקבל הרשת ניתן למנות את המטבעות הפופולריים ביטקויין, את'ריום וכמו כן לייטקויין. לצידם של מטבעות אלו, תקבל הרשת גם מטבעות פחות יקרים כגון שיבא אינו ואת מטבע המים דודג' קויין, שנוצר כבדיחה והפך להיות משפיע לאחר רכישתו על ידי המיליארדר אילון מאסק.

שיטת התשלום בקופה תתקיים בדרך הבאה – הלקוח אשר יגיע אל הקופה יקבל דואר אלקטרוני ובו קוד QR שעליו לסרוק בעזרת ארנק קריפטו. לאחר הסריקה התשלום מתבצע והסכום שהתבקש מועבר ישירות לאחד מארנקי החברה. הצעד של החברה כמובן מוביל להתפתחות נוספת בדרך אל קבלת מטבעות הקריפטו כאמצעי תשלום לגיטימי בחנויות וברשתות ברחבי העולם, ונראה כי בחודשים ובשנים הקרובות רשתות וחברות נוספות ילכו בדרך זו.

גוצ'י והנהרה אחר מטבעות קריפטו

גוצ'י אינה החברה הראשונה אשר מאשרת תשלום באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים. מספר רשתות אחרות בצפון אמריקה כבר החלו לקבל תשלומים באמצעות ארנקים דיגטליים, ונראה כי המגמה תימשך ככל שהמטבעות מראים על יציבות (יחסית) לאורך השנים ולא נעלמים.

למרות זו, ההכרזה של גוצ'י דווקא כן מגבירה את העניין בתחום מצד רשתות אחרות, שכן ידוע כי גוצ'י הינו מותג מוביל דעה ועל כן לא מן הנמנע כי בקרוב נשמע על רשתות אחרות שבחרו להתחיל לקבל תשלומים באמצעות המטבעות הקריפטוגרפיים.

בין החברות הגדולות והרשתות שכבר אישרו קבלת תשלום בקריפטו ניתן למנות את מיקרוסופט, ענקית הטלקום האמריקאית AT&T ורשת בתי הקפה סטארבאקס. אליהם מצטרפות שתי מדינות שכבר הכריזו כי אימצו את הביטקויין כהילך חוקי – אל סלבדור והרפובליקה המרכז אפריקאית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *