הכירו את Keen – המתחרה של Pinterest מבית גוגל

בשקט בשקט גוגל שיחררה לאוויר העולם את Keen – מתחרה חדשה ל-Pinterest. קין מבוססת אינטליגנציה מלאכותית ושואבת את ניסיון הלמידה ממנוע החיפוש של החברה.

קבוצת Area 120, היחידה המיוחדת של Google לתוכנות ושירותים ניסיוניים, שחררה לאוויר העולם את Keen, אתר\אפליקציה אשר אמורה להתחרות ב-Pinterest. קין משתמשת במנוע הלמידה של מנוע החיפוש של גוגל על מנת לחקור לעומק נושאים ולהקים לפיהם קטגוריות של תמונות, וזאת במקום החיפוש הבלתי ממוקד של המתחרה. "בקין אתה בוחר על מה להוציא את זמנך ואז אוצר תוכן מתוך האינטרנט ומאנשים שאתה סומך עליהם כדי לגרום לזה לקרות" אומר סי ג'יי אדאמס, אחד המייסדים של קין. "אתה יוצר 'קין', שיכול להיות בכל נושא, אם זה אודות אפיית לחם בבית, צפרות או מחקר טיפוגרפי. קין נותן לך לאצור את התוכן שאתה אוהב, לחלוק אתה אוסף שלך עם אחרים ולמצוא תוכן חדש בהתבסס על מה ששמרת".

 

אז מה למעשה ההבדל בין Keen לבין Pinterest? השימוש בטכנולוגיה של מנוע החיפוש של גוגל והאינטליגנציה המלאכותית שאמורים להפוך את המלאכה לקלה ומדוייקת יותר. "גם אם אתה מומחה בנושא מסויים, אתה יכול לייצר 'קין' ולשמור כמה קישורים שיכולים לסייע בנושא" אומר אדאמס, "התוכן הזה פועל כמו זרע שמסייע לקין לגלות עוד ועוד תוכן רלוונטי במהלך הזמן". בשלב זה ניתן להשתמש בשירות דרך האינטרנט או באפליקציה שכבר זמינה ב-Google Play.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *