פייסבוק החלה לאחד את מסנג'ר וההודעות הפרטיות של אינסטגרם

אינסטגרם מסנגר. גרפיקה: עכשיו בטכנולוגיה
אינסטגרם מסנגר. גרפיקה: עכשיו בטכנולוגיה

משתמשים בארה"ב מדווחים כי כאשר הם הפעילו את אינסטגרם אחרי העדכון האחרון, נוספה להם האפשרות לשלוח הודעות פרטיות דרך מסנג'ר של פייסבוק.

כאשר רכשה פייסבוק את אינסטגרם וואטסאפ, המומחים גרסו כי מדובר בעניין של זמן עד שפייסבוק תאחד את שלושת האפליקציות. כעת השלב הראשון באיחוד, לכאורה, מתחיל כאשר באינסטגרם מאפשרים למשתמשים לוותר על אופציית ההודעות הפרטיות של אינסטגרם ולהשתמש במסנג'ר של פייסבוק במקום. בבלוג הטכנולוגיה TheVerge מדווחים היום כי מספר חברי צוות קיבלו הודעה המאפשרת לעבור לשימוש במסנג'ר, יחד עם אפשרות שלא לעשות זאת עדיין. בדיווח נכתב כי במידה והם מסכימים לבצע את העדכון, מופיע סמליל של מסנג'ר בפינה העליונה במקום סמל ההודעות הפרטיות של האינסטגרם. עוד דווח כי למרות השימוש במסנג'ר, עדיין אין אפשרות לשלוח הודעות למשתמשי פייסבוק.

כאשר רכשה פייסבוק את אינסטגרם בתמורה למיליארד דולר ב-2012 ואת וןאטסאפ תמורת 19 מיליארד דולר ב-2014, מומחים טענו כי כוונת החברה לייצר פלטפורמה אחת לשלושת האפליקציות. למרות זאת, במהלך השנים המשיכה פייסבוק לתחזק את שלושת האפליקציות בנפרד ואף פעלה להוספת הצפנה מקצה לקצה באפליקציית וואטסאפ. למרות שלא נוצר קשר מלא בין האפליקציות – רשת הפרסום של פייסבוק פועלת גם באינסטגרם. בוואטסאפ עדיין לא מרגישים את נוכחות הרשת החברתית, אם כי באפליקציה החל סינון תכנים בלתי חוקיים כגון מחיקת קבוצות מסוימות המפרות את תנאי השימוש של האפליקציה וחסימת חברים בקבוצות כאלו.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *