הסוף של Google Play Music יחל בספטמבר

הסוף של גוגל פליי מיוזיק (צילומסך: עכשיו בטכנולוגיה)
הסוף של גוגל פליי מיוזיק (צילומסך: עכשיו בטכנולוגיה)

Google Play Music תסגור את שעריה עד אוקטובר, תוחלף על ידי YouTube Music. מהרו להעביר את התוכן שלכם לפני שיהיה מאוחר מדי.

אפליקציית המוזיקה של גוגל סוגרת את שעריה ובקרוב לא תהיה זמינה יותר. גוגל פרסמה היום את לוח הזמנים להפסקת התמיכה באפליקציה – החל מחודש ספטמבר האפליקציה לא תהיה זמינה במדינות נבחרות כגון ניו זילנד ודרום אפריקה, ובחודש אוקטובר בכל שאר רחבי העולם. מי שמחזיק בתוכן באפליקציה יכול להעביר אותו לאפליקציית המוזיקה של יוטיוב – YouTube Music וזאת עד חודש דצמבר, אז כל המידע ימחק לחלוטין.

בחודש מאי האחרון פתחה גוגל את האפשרות לייבא את כל התוכן מאפליקציית מוזיקה Play לאפליקציה החדשה שלה – YouTube Music וזאת על מנת לעודד את המשתמשים להעביר את התוכן שלהם בצורה מסודרת לפי אלבומים, יוצרים, ז'אנרים ועוד. המעבר כולל גם שירים ואלבומים שנרכשו – אך שימו לב כי במידה והתוכן לא יועבר לאפליקציה החדשה עד סוף דצמבר, הוא ימחק לעד.

המהלך נועד להעביר את המשתמשים לאפליקציית יוטיוב שכמובן מתקבלת בפופולריות גבוהה יותר בקרב המשתמשים בשל השיוך שלה לענקית הוידאו העולמית שנמצאת בבעלותה של גוגל. YouTube Music תואמת לכל המכשירים בביתכם הפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד – טלוויזיות חכמות, טאבלטים וסמארטפונים ומתממשקת לאפליקציות נוספות מבית גוגל כגון Google Maps ו-Google Assistant (שאמורה בקרוב להחליף את Bixby).

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *